Gå til innhold

Kontaktpapir (plast) med mønster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal muligens bruke det på innsiden av glassdør på et skap, men finnes det noe slikt? Før mener jeg det fantes kontaktpapir (sånn selvklebende plast) med mønster, men finnes det nå? Mønsteret må altså sitte på limsiden ettersom jeg skal ha det på baksiden av døra.

Andre forslag? Stoff kan kanskje brukes også?

Skrevet

Det må vel da nesten bli slik vindusfolie som man kan benytte for å hindre innsyn på baderom osv. Prøv å google vindusfolie eller vindusfilm og se om du finner noe.

Skrevet

Det må vel da nesten bli slik vindusfolie som man kan benytte for å hindre innsyn på baderom osv. Prøv å google vindusfolie eller vindusfilm og se om du finner noe.

Du er en knupp!!!! :o))))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...