Lillemus Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Jeg skal muligens bruke det på innsiden av glassdør på et skap, men finnes det noe slikt? Før mener jeg det fantes kontaktpapir (sånn selvklebende plast) med mønster, men finnes det nå? Mønsteret må altså sitte på limsiden ettersom jeg skal ha det på baksiden av døra. Andre forslag? Stoff kan kanskje brukes også? 0 Siter
morsan Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Det må vel da nesten bli slik vindusfolie som man kan benytte for å hindre innsyn på baderom osv. Prøv å google vindusfolie eller vindusfilm og se om du finner noe. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. september 2009 Forfatter Skrevet 18. september 2009 Det må vel da nesten bli slik vindusfolie som man kan benytte for å hindre innsyn på baderom osv. Prøv å google vindusfolie eller vindusfilm og se om du finner noe. Du er en knupp!!!! )))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.