morsan Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 ''Jeg husker en periode (før vi fikk barn) da jeg tok helgavask tre ganger i uka Nå holder det med en gang i uka, men tørrmopping av gulv skjer hver dag'' Gosh. Revurderer tanken om et koneemne til i huset. Men du var vel ikke ledig. Og neppe er du frigid heller *sukk*. (re. tidligere tråd) LOL! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 ''Jeg husker en periode (før vi fikk barn) da jeg tok helgavask tre ganger i uka Nå holder det med en gang i uka, men tørrmopping av gulv skjer hver dag'' Gosh. Revurderer tanken om et koneemne til i huset. Men du var vel ikke ledig. Og neppe er du frigid heller *sukk*. (re. tidligere tråd) *HAHA* ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 ''Jeg husker en periode (før vi fikk barn) da jeg tok helgavask tre ganger i uka Nå holder det med en gang i uka, men tørrmopping av gulv skjer hver dag'' Gosh. Revurderer tanken om et koneemne til i huset. Men du var vel ikke ledig. Og neppe er du frigid heller *sukk*. (re. tidligere tråd) *knegg* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.