Gå til innhold

Tips til helgedrikke?

Gjest Snart helg, takk og pris

Anbefalte innlegg

Gjest Snart helg, takk og pris
Skrevet

Jeg har skumle planer for helgen - skal ha en trivelig helg sammen med gode venner - og har ambisjoner om å bli en smuuuuuule beruset....

Jeg vil ikke drikke rødvin, for det blir jeg så sentimental av, og liker ikke hvitvin eller øl - hva foreslår alle gode hoder her inne? Tips til gode drinker eller annen god drikke?

Skrevet

Vikingfjordvodka, isbiter, Schweppes Lemon.

Tyrkisk peppershot. To poser knuste drops pr 3 dl vodka.

Skrevet

Bacardi Razz med sitronbrus (7-up, sprite)

Superenkelt og veldig godt. Kan med fordel toppes med en limebåt som du klemmer i og legger på toppen:-)

Skrevet

* gin & tonic

* gin & bitter lemon

* vodka & lime

* vodka & Battery

* Cosmopolitan

Gjest Shira :o)
Skrevet

Bacardi Razz eller Aplle, sitronbrus, lime og isbiter. Enkelt og godt.

Skrevet

Rusbrus er godt!

''Rusbrus er godt!

''

Nope!!

Da heller en skikkelig cocktail - gjerne en enkel som GT! *tørst*

Skrevet

Rusbrus er godt!

Jeg synes rusbrus er "helt greit", og skjønner at det kan være lettvint å ta med seg for ungdom på fest. Men jeg synes det er mye bedre å blande seg en god, gammeldags longdrink enn de "ferdigblandede" greiene.

Husker forresten på interrail i Frankrike forrige årtusen - da kunne vi kjøpe rusbrus i glass med lokk, litt ala sennepsglass fra Idun her. Da "slapp" man jo å drikke fra flaska også;-)

Skrevet

Jeg synes rusbrus er "helt greit", og skjønner at det kan være lettvint å ta med seg for ungdom på fest. Men jeg synes det er mye bedre å blande seg en god, gammeldags longdrink enn de "ferdigblandede" greiene.

Husker forresten på interrail i Frankrike forrige årtusen - da kunne vi kjøpe rusbrus i glass med lokk, litt ala sennepsglass fra Idun her. Da "slapp" man jo å drikke fra flaska også;-)

''Jeg synes rusbrus er "helt greit", og skjønner at det kan være lettvint å ta med seg for ungdom på fest. Men jeg synes det er mye bedre å blande seg en god, gammeldags longdrink enn de "ferdigblandede" greiene.''

Nananana!

Gjest tørst te helga
Skrevet

Rom (Bacardi) og cola er jo en enkel en. Skjer noen skiver sitron og legg i.

Skrevet

* gin & tonic

* gin & bitter lemon

* vodka & lime

* vodka & Battery

* Cosmopolitan

...Nå har til og med Schweppes kommet med tonic light, så det er praktisk talt minuskalorier i en GT.

*Gleder seg til GT og beina på bordet foran TV i qveld*

Skrevet

...Nå har til og med Schweppes kommet med tonic light, så det er praktisk talt minuskalorier i en GT.

*Gleder seg til GT og beina på bordet foran TV i qveld*

Ja, jeg så tonic light i butikken, og ble i grunnen ganske overrasket! Trodde ikke det var så voldsomt mye kalorier i den tradisjonelle tonic'en heller.

Det er ikke måte på hvor stort markedet for light-produkter synes å være, tydeligvis!

Skrevet

''Rusbrus er godt!

''

Nope!!

Da heller en skikkelig cocktail - gjerne en enkel som GT! *tørst*

Jeg er ikke så vel bevandret mht drikkevarer, så jeg antar jeg har gått glipp av en masse godsaker ;) Rusbrus er foreløpig det beste for mitt hode og coctailer har jeg ikke greie på ;)

Skrevet

Jeg er nok som en ungmø å regne når det gjelder drikkevarer. Festa fra meg før jeg fikk barn og drikker utrolig sjelden nå, så jeg skal ikke skryte på meg for mye kunnskaper om diverse drikkevarer ;)

Skrevet

Jeg er ikke så vel bevandret mht drikkevarer, så jeg antar jeg har gått glipp av en masse godsaker ;) Rusbrus er foreløpig det beste for mitt hode og coctailer har jeg ikke greie på ;)

Jada, vet mange liker dem, og smaken er som ...-en :-)

Jeg synes det jeg har smakt av rusbrus er for søtt, surt og svakt på en gang.

Skrevet

Det er jo tre ting på én gang, og det går jo ikke! ;-)

Skrevet

Jeg kan forstå at noen synes det blir for søtt, ja. Selv "fikser" jeg den biffen med å spise potetgull ved siden av ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...