Gjest Elextra Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Mojitos! http://kokeboka.net/detalj.asp?recid=821 Beste drinken som fins. Enig, skikkelig mojito her kjempegodt, men litt styr å lage (og kan være styr å få tak i rette mynten) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Enig, skikkelig mojito her kjempegodt, men litt styr å lage (og kan være styr å få tak i rette mynten) ja, det har du rett i, og det må være fersk mynthe;) 0 Siter
Yes Sir Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Ukens drink: http://www.vg.no/mat-og-drikke/artikkel.php?artid=577251 0 Siter
Gjest prust Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 ''Rusbrus er godt! '' Nope!! Da heller en skikkelig cocktail - gjerne en enkel som GT! *tørst* He - he - jeg hadde ganske mye å tenke på på jobben i dag, og da jeg satte meg ned ti minutter i forkant av et viktig møte, hadde jeg hentet et glass vann (høyt smalt glass). Da glipper det ut fra en kollega: " Å ja så så nå går det i Gin?" Han syntes vel jeg trengte noe å roe meg ned på og samle krefter på :-) Jeg svarte at jeg manglet bare sitron og isbit, så var det helt perfekt :-) 0 Siter
Colette Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Hvis du vil bli fort full, uten å kjenne alkoholsmaken, så vil jeg anbefale Hot'n'Sweet, eventuelt vodka iblandet tyrisk-pepper-drops. :-) Personlig ville jeg tatt noen øl... ''Personlig ville jeg tatt noen øl...'' Helt enig med deg:-) Sprit er ikke noe allright å drikke. Et uberegnelig fludium:-( 0 Siter
Colette Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Jepp. :-) Kan fort bli for mye. Også smaker det jo ikke det samme som øl (og vin) heller. :-) Enig med deg, Smir:-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 Du knuser og lager til selv, du? :-) Selvfølgelig. Den flaska som de har på polet, smaker kunstig lakris. Og Vikingfjord er den eneste vodkaen jeg liker, derfor blander jeg dette selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.