Gå til innhold

Tips til helgedrikke?

Gjest Snart helg, takk og pris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig, skikkelig mojito her kjempegodt, men litt styr å lage (og kan være styr å få tak i rette mynten)

ja, det har du rett i, og det må være fersk mynthe;)

Skrevet

''Rusbrus er godt!

''

Nope!!

Da heller en skikkelig cocktail - gjerne en enkel som GT! *tørst*

He - he - jeg hadde ganske mye å tenke på på jobben i dag, og da jeg satte meg ned ti minutter i forkant av et viktig møte, hadde jeg hentet et glass vann (høyt smalt glass). Da glipper det ut fra en kollega: " Å ja så så nå går det i Gin?"

Han syntes vel jeg trengte noe å roe meg ned på og samle krefter på :-)

Jeg svarte at jeg manglet bare sitron og isbit, så var det helt perfekt :-)

Skrevet

Hvis du vil bli fort full, uten å kjenne alkoholsmaken, så vil jeg anbefale Hot'n'Sweet, eventuelt vodka iblandet tyrisk-pepper-drops. :-)

Personlig ville jeg tatt noen øl...

''Personlig ville jeg tatt noen øl...''

Helt enig med deg:-) Sprit er ikke noe allright å drikke. Et uberegnelig fludium:-(

Skrevet

Jepp. :-) Kan fort bli for mye. Også smaker det jo ikke det samme som øl (og vin) heller. :-)

Enig med deg, Smir:-)

Skrevet

Du knuser og lager til selv, du? :-)

Selvfølgelig. Den flaska som de har på polet, smaker kunstig lakris.

Og Vikingfjord er den eneste vodkaen jeg liker, derfor blander jeg dette selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...