Gjest tattoo2 Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 jeg tok nettopp en tatovering på tirsdagen, og ser at den begynner å forandre farge(fra veldig mørk, til mye lysere) er dette vanlig? det er ikke en farge tatovering. den går fra veldig mørk(grå/blå/svart) til nesten noe brun-aktig) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Det er vanlig at tatoveringer lysner en del. 0 Siter
Gjest tattoo2 Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Det er vanlig at tatoveringer lysner en del. trodde det ville skje etter noen år, ikke noen dager etter jeg tok tattoo... men takk for svar! 0 Siter
Spirello Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Sikkert bare en hinne over den.. Min ble helt grå, men da den hadde grodd så var den helt svart igjen.. Smør den ofte. fargen er nok ikke lysere allerede nei. Husk at det er en del overflødig blekk den første dagen/dagene.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.