Gå til innhold

Mira Craig på Beat for Beat

Anbefalte innlegg

Gjest mikkelina
Skrevet

Hm.. hun har ikke særlig bra stemme, syns jeg.. Eller kanskje det bare er sangene her som ikke passer henne..

Skrevet

Hun har et spesielt særpreg så stemmen passer nok best til hennes egne sanger :o)

Skrevet

Men hun er jo bare sååååå nydelig!! :-) Kjempeflott jente! Pen og snerten og alltid utrolig blid.

Ellers er jeg enig meed candyqueen - hun er ikke noen allrounder, men veldig kul når hun synger sine egne sanger.

Skrevet

Synes ikke hun sang helt bra ikveld.

Og jeg ble skikkelig irritert over hvordan hun sang "Vem kan segla förutan vind?"....synger man på svensk så skal man synge på svensk og ikke på en merkelig svorsk ....grrrrr.....

Gjest sophus lauring
Skrevet

Men hun er jo bare sååååå nydelig!! :-) Kjempeflott jente! Pen og snerten og alltid utrolig blid.

Ellers er jeg enig meed candyqueen - hun er ikke noen allrounder, men veldig kul når hun synger sine egne sanger.

Sneisen snelle det ja.

Skrevet

Ikke alltid blid, langt fra. Redaktøren i et eller annet magasin fortalte jo for ca et år siden historien om hvordan Craig var den verste personen hun noengang hadde vært borti - arrogant, bitchy og grinete. Hun gråt og skreik da hun fikk se bildene fotografen hadde tatt til artikkelen og ble aldri fornøyd. Har hørt liknende historier fra folk som har jobbet i nærheten av henne i andre anledninger.

Skrevet

Ikke alltid blid, langt fra. Redaktøren i et eller annet magasin fortalte jo for ca et år siden historien om hvordan Craig var den verste personen hun noengang hadde vært borti - arrogant, bitchy og grinete. Hun gråt og skreik da hun fikk se bildene fotografen hadde tatt til artikkelen og ble aldri fornøyd. Har hørt liknende historier fra folk som har jobbet i nærheten av henne i andre anledninger.

Ok, retter til "alltid blid når hun er på radio og tv" - jeg har aldri sett henne noe annet enn blid der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...