signaturløs Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Hva feiler det folk, bortsett fra unormalt høy selvtillit og unormalt lite selvinnsik, når de tropper opp på audition på f.eks. X-faktor og påberoper seg at de kan synge når de ikke kan? De driter seg jo bare loddrett ut: "Ååå, det vil bety ALT for meg om jeg vinner!" "Jeg mener jeg har x-faktoren fordi jeg har en så fin stemme og ser bra ut" "Jeg vinner x-faktor/idol/norske talenter fordi jeg rett og slett er best" , osv osv osv Skal vedde for at halvparten trenger psykofarmaka for å roe seg ned litt og få et litt mer reelt bilde av virkeligheten. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Det var rett og slett dritflaut å se mange av dem som deltok på x-faktor i kveld. Pinlig. 0 Siter
Bookworm Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Jeg tror en stor del av dem har inngått veddemål med vennegjengen, en stor del av dem har blitt skrytt opp i skyene av foreldene i årevis slik at de har fått en helt feil oppfatning av seg selv og sitt talent, og noen er rett og slett bare for dumme til å forstå... Men det er da noen som faktisk er flinke der også, Confessional Song var bare herlig å høre på:-) 0 Siter
signaturløs Skrevet 18. september 2009 Forfatter Skrevet 18. september 2009 Jeg tror en stor del av dem har inngått veddemål med vennegjengen, en stor del av dem har blitt skrytt opp i skyene av foreldene i årevis slik at de har fått en helt feil oppfatning av seg selv og sitt talent, og noen er rett og slett bare for dumme til å forstå... Men det er da noen som faktisk er flinke der også, Confessional Song var bare herlig å høre på:-) Ja, heldigvis mange flinke og gode også! :-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Jeg tror en stor del av dem har inngått veddemål med vennegjengen, en stor del av dem har blitt skrytt opp i skyene av foreldene i årevis slik at de har fått en helt feil oppfatning av seg selv og sitt talent, og noen er rett og slett bare for dumme til å forstå... Men det er da noen som faktisk er flinke der også, Confessional Song var bare herlig å høre på:-) '' Confessional Song var bare herlig å høre på:-)'' Enig, den var skikkelig nydelig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.