Gå til innhold

Nå er det den tonen

Anbefalte innlegg

Gjest annlovinda
Skrevet

Det er vel fritt fram for alle - men det er ikke alle som gjør det.

Nei - men alle kan - hvis se og hør er interessert. Og det er ikke bare Carl I som har vist fram hjemmet sitt. Men klart - mye værre når han gjør det enn noen annen. Det skjønner jeg jo i grunn godt.

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

32

• morsan

3

• Maximia

3

• mariaflyfly

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest honnicorn
Skrevet

Det slår ikke feil. Når man prøver å diskutere/komme med fakta sammen med Frp-folk så tar diskusjonen fort en "tissen-bersen-prompen"-form :-) Det er litt trist:-)

Klarer du å si noe positivt om Carl I Hagen? Om Siv Jensen? Om Frp? Eller kjenner du personene så godt at du vet alt om dem, og partiet kjenner du også kanskje ut og inn?

Dette er en utfordring.

Skrevet

Nei - men alle kan - hvis se og hør er interessert. Og det er ikke bare Carl I som har vist fram hjemmet sitt. Men klart - mye værre når han gjør det enn noen annen. Det skjønner jeg jo i grunn godt.

Det er vel forskjell på å vise fram hjemmet sitt som et salgsobjekt og som et hjem? Jeg kan ikke huske at andre politikere har brukt Se og Hør som salgsannonse.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Klarer du å si noe positivt om Carl I Hagen? Om Siv Jensen? Om Frp? Eller kjenner du personene så godt at du vet alt om dem, og partiet kjenner du også kanskje ut og inn?

Dette er en utfordring.

Jeg kan si noe postivt om Carl i Hagen. Han er usedvanlig tålmodig med kona si.

Skrevet

Dette er en utfordring.

''Klarer du å si noe positivt om Carl I Hagen? ''

han ser ut til å ta godt vare på kona si.

''Om Siv Jensen?''

Hun har et fint fornavn

''Om Frp?''

Pass

Skrevet

Dette er en utfordring.

Når det gjelder CarI. Hagen: Som jeg sa: en glimrende politiker. Det var lettere å tåle han - enn Siv J.

Siv J.: Dessverre nei. Jeg får nærmest angst av å se henne i Tv-ruta.

Frp: Nei, jeg finner ikke noe som stemmer overens med mine idealer.

Gjest honnicorn
Skrevet

Det er jo nettopp det som er poenget. Slike ting har aldri vært ok når det gjelder andre partier. Men når Carl gjør noe som ligner, blir han forurettet og fornærmet når dette slås opp i mediene.

PS. Jeg er ingen SV'er.

Alle har vel sin måte å være på? MÅ absolutt alle reagere slik som du liker?

Du kan ikke ha mye annet å gjøre når du sitter og irriterer deg over Carl I Hagen? Men jeg skal prøve å huske dette neste gang når en annen politiker gjør en tabbe, og legge godt merke til hvordan de reagerer ovenfor media. Så kan vi ta en ny tråd da også.

Gjest annlovinda
Skrevet

Det er jo nettopp det som er poenget. Slike ting har aldri vært ok når det gjelder andre partier. Men når Carl gjør noe som ligner, blir han forurettet og fornærmet når dette slås opp i mediene.

PS. Jeg er ingen SV'er.

Jeg er ingen Frp'er.

Jeg reagerte på at du kom fram med denne saken om garasjen som ble bygget ulovlig før Carl I kjøpte huset. Denne saken ang fyren i SV tror jeg ingen her har kommentert. Var kun det jeg reagerte på.

Og så klart - loven skal følges av alle - oss vanlige eller politikere.

Gjest honnicorn
Skrevet

Det er vel forskjell på å vise fram hjemmet sitt som et salgsobjekt og som et hjem? Jeg kan ikke huske at andre politikere har brukt Se og Hør som salgsannonse.

Nei, jeg tipper at du legger kun merke til alt som har med frp å gjøre.

Gjest annlovinda
Skrevet

Det er jammen ikke lenge siden det ble slått opp i media en annen bolig som lå til salgs - men klarer så klart ikke å huske hvem sin dette var. Men en kjendis eller politiker tror jeg nå iallefall det var, og en mannlig en. Men dessverre - husker ikke akkurat nå

Skrevet

Alle har vel sin måte å være på? MÅ absolutt alle reagere slik som du liker?

Du kan ikke ha mye annet å gjøre når du sitter og irriterer deg over Carl I Hagen? Men jeg skal prøve å huske dette neste gang når en annen politiker gjør en tabbe, og legge godt merke til hvordan de reagerer ovenfor media. Så kan vi ta en ny tråd da også.

Ærlig talt..hvor mye har du fulgt med i media de siste årene? Statsråd på statsråd har blitt kastet av media, eller ble utslitt etter mediakjør. Den siste var Knut Storberget, som havnet på sykehus, like etter at Åslaug Haga la inn årene. Thorbjørn Jagland kollapset i sin tid etter lignende kjør.

Gjest honnicorn
Skrevet

Når det gjelder CarI. Hagen: Som jeg sa: en glimrende politiker. Det var lettere å tåle han - enn Siv J.

Siv J.: Dessverre nei. Jeg får nærmest angst av å se henne i Tv-ruta.

Frp: Nei, jeg finner ikke noe som stemmer overens med mine idealer.

Fint. Og husk at alle trenger ikke være enig med deg.

Skrevet

Fint. Og husk at alle trenger ikke være enig med deg.

Hvem har sagt det?

Skrevet

Dette er en utfordring.

Carl I.Hagen er sikkert grei, han - Jeg kjenner ham ikke. Det eneste positive jeg _vet_ stemmer er at han var enig i at døveskolene ikke skulle legges ned når vi døve kjempet for å beholde normalskolen vår :) Etterhvert skjønte vi jo at han ønsket å beholde døveskolen for å slippe brysomme elementer i "vanlige" skoler ;-)

Siv Jensen greier jeg ikke å finne noe positivt ved, men jeg hadde sikkert klart det om jeg kjente henne personlig :)

Gjest honnicorn
Skrevet

Ærlig talt..hvor mye har du fulgt med i media de siste årene? Statsråd på statsråd har blitt kastet av media, eller ble utslitt etter mediakjør. Den siste var Knut Storberget, som havnet på sykehus, like etter at Åslaug Haga la inn årene. Thorbjørn Jagland kollapset i sin tid etter lignende kjør.

joda, har jo fått med meg det. Men har ikke irritert meg over dem, for å si det slik. Heller ikke Carl I Hagen nå. Det er da viktigere ting som skjer!

Skrevet

joda, har jo fått med meg det. Men har ikke irritert meg over dem, for å si det slik. Heller ikke Carl I Hagen nå. Det er da viktigere ting som skjer!

Men her inne er det så flott at vi kan diskutere alt mellom himmel og jord uten at det betyr at vi ikke tenker på annet ;)

Gjest honnicorn
Skrevet

Det slår ikke feil. Når man prøver å diskutere/komme med fakta sammen med Frp-folk så tar diskusjonen fort en "tissen-bersen-prompen"-form :-) Det er litt trist:-)

Kanskje du har rett i det. Men hvis du leser alt det negative som du skriver om Hagen, jeg leste nettopp gjennom tråden på nytt, så får en litt lyst til å ta han i forsvar. Selv om jeg ikke kjenner ham. Jeg kjenner heller ikke Siv Jensen, men jeg syns hun er god til få fram budskapet, og virker som hun har bein i nesa.

At den og den politikeren gjør personlige tabber med manglende bygge søknader, og gratis reklame for sine hus, i blader osv. det er jo noe som alltid vil skje... Hagen har sin måte å snakke på, og reagere og eventuelt forsvare seg på. De andre som har gjørt tabber, har sin måte. At noen lander på sykehus pga for stort press, er jo forferdelig! Men si meg, hvis Carl I Hagen hadde blitt innlagt på sykehus i morgen pga stort press, hva hadde du sagt da? For en sytepave? Eller er det bare akseptabelt når det gjelder andre politikere?

Jeg bare lurer, jeg...

Skrevet

Jeg hadde heller ikke irritert meg over slike saker hvis det ikke var for at Frp viser et annet ansikt overfor andre som begår feil, ann når de selv gjør feil. Det er mangel på substans, og alt dreier seg bare om å vende kappen etter vinden.

Gjest honnicorn
Skrevet

Men her inne er det så flott at vi kan diskutere alt mellom himmel og jord uten at det betyr at vi ikke tenker på annet ;)

Sant nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...