Gå til innhold

Nå er det den tonen

Anbefalte innlegg

Gjest dramaqueenjegnei
Skrevet

Overbærenhet med hva? Frp? Nei.

Jeg synes ikke du utviser noen grad av overbærenhet i noen diskusjoner her inne.

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

32

• morsan

3

• Maximia

3

• mariaflyfly

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Gjør du? Overbærenhet er vel ikke akkurat en av dine sterkeste sider....

Dette er også typisk for diskusjoner med Frp-velgere: Så fort de har mulighet så dreier de diskusjonen fra det saklige og inn på det personlige hos de de diskuterer med. Det er utrolig lavmål:-(

Skrevet

Jeg synes ikke du utviser noen grad av overbærenhet i noen diskusjoner her inne.

Denne diskusjonen dreier seg ikke om meg og mine egenskaper, men om en person som representerer vårt politiske landskap.

Gjest dramaqueenjegnei
Skrevet

Dette er også typisk for diskusjoner med Frp-velgere: Så fort de har mulighet så dreier de diskusjonen fra det saklige og inn på det personlige hos de de diskuterer med. Det er utrolig lavmål:-(

Jeg stemmer ikke Frp, men Ap. I motsetning til deg evner jeg imidlertid å se at i et demokrati er det fritt frem for egne synspunkter, stemme på det partiet man ønsker og leve som man selv velger.

Skrevet

Jeg stemmer ikke Frp, men Ap. I motsetning til deg evner jeg imidlertid å se at i et demokrati er det fritt frem for egne synspunkter, stemme på det partiet man ønsker og leve som man selv velger.

Kan du slutte å angripe meg som person?

Gjest dramaqueenjegnei
Skrevet

Kan du slutte å angripe meg som person?

Ikke ta det som et angrep hvis du evner. Jeg bare påpeker en dårlig egenskap hos deg i nesten samtlige diskusjoner du er involvert i. Du ser bare deg selv. Jeg håper dine omgivelser har overbærenhet med deg, ellers vil jeg anta at du er relativt ensom.

Gjest dramaqueenjegnei
Skrevet

Denne diskusjonen dreier seg ikke om meg og mine egenskaper, men om en person som representerer vårt politiske landskap.

Så respekter at andre har andre meninger enn deg da!

Skrevet

Ikke ta det som et angrep hvis du evner. Jeg bare påpeker en dårlig egenskap hos deg i nesten samtlige diskusjoner du er involvert i. Du ser bare deg selv. Jeg håper dine omgivelser har overbærenhet med deg, ellers vil jeg anta at du er relativt ensom.

Du bare fortsetter å angripe? Jeg vet veldig godt hva jeg mener, heldigvis. Det har tatt meg noen år å komme dit, men jeg klarte det til slutt. Og det siste jeg gjør er å jatte med folk som truer med å ødelegge velferdsstaten vår, lage et eget sett med regler for seg selv og ikke minst innføre en sutre- og klagekultur. Vi aner ikke hvor godt vi har det i landet vårt- og det er kanskje en del av dette landets innbyggere som burde prøve seg på virkelige vanskeligheter/problemer?

Godnatt.

Gjest dramaqueenjegnei
Skrevet

Du bare fortsetter å angripe? Jeg vet veldig godt hva jeg mener, heldigvis. Det har tatt meg noen år å komme dit, men jeg klarte det til slutt. Og det siste jeg gjør er å jatte med folk som truer med å ødelegge velferdsstaten vår, lage et eget sett med regler for seg selv og ikke minst innføre en sutre- og klagekultur. Vi aner ikke hvor godt vi har det i landet vårt- og det er kanskje en del av dette landets innbyggere som burde prøve seg på virkelige vanskeligheter/problemer?

Godnatt.

Jeg vet at du vet hva du mener. Du er i grunnen et slitsomt fenomen i så måte. Meningene dine tres nedover ørene på folk i diskusjoner hvor du på en dårlig skjult måte forteller dem at de er idioter hvis de ikke mener det samme som deg. Det er en dårlig egenskap du har, hverken mer eller mindre. Men jeg sitter ikke her naiv og tror at du har selvinnsikt nok til å ta til deg jeg skriver. I stedet er det som vanlig fullt forsvar og snart skrur du over til en nedlatende tone....

Skrevet

Jeg vet at du vet hva du mener. Du er i grunnen et slitsomt fenomen i så måte. Meningene dine tres nedover ørene på folk i diskusjoner hvor du på en dårlig skjult måte forteller dem at de er idioter hvis de ikke mener det samme som deg. Det er en dårlig egenskap du har, hverken mer eller mindre. Men jeg sitter ikke her naiv og tror at du har selvinnsikt nok til å ta til deg jeg skriver. I stedet er det som vanlig fullt forsvar og snart skrur du over til en nedlatende tone....

I mine ører så høres det utsom en beskrivelse av deg selv. Jeg gidder ikke sitte her inne for å prate om tull og ingenting. Jeg beklager imdilertid hvis jeg framstår slik som du beskriver. Da er det mitt engasjement som tar overhånd. Og da bør jeg kanskje rett og seltt la være å skrive mer her inne? Det hadde i grunnen vært fristende på mange måter:-)

Du virker rett og slett ondskapsfull :-)

Skrevet

I mine ører så høres det utsom en beskrivelse av deg selv. Jeg gidder ikke sitte her inne for å prate om tull og ingenting. Jeg beklager imdilertid hvis jeg framstår slik som du beskriver. Da er det mitt engasjement som tar overhånd. Og da bør jeg kanskje rett og seltt la være å skrive mer her inne? Det hadde i grunnen vært fristende på mange måter:-)

Det blir vel omtrent som Kristin Moe sa i " Fredag" på TV 2 i kveld: "Vi er så tynget av poltisk korrekthet i dette landet, at vi snart ikke kan mene noe som helst". Jeg er 100% enig med henne - selv om hun er Høyre-velger:-)

Dere som mener "det rette" til enhver tid, og som har "passe engasjement" i deres meninger får ta dere av dette forumet.

Jeg takker for meg, og setter pris på det som innimellom har vært hyggelig her inne:-)

Gjest dramaqueenjegnei
Skrevet

Her er definisjonen på overbærenhet, du trenger å praktisere det. Kanskje det hadde vært noe å bruke tiden sin på, i stedet for å sitte her ensom hver natt/kveld? Det kan bli venner og bekjente av sånt ;)

http://www.snl.no/toleranse/overbærenhet

Gjest dramaqueenjegnei
Skrevet

Det blir vel omtrent som Kristin Moe sa i " Fredag" på TV 2 i kveld: "Vi er så tynget av poltisk korrekthet i dette landet, at vi snart ikke kan mene noe som helst". Jeg er 100% enig med henne - selv om hun er Høyre-velger:-)

Dere som mener "det rette" til enhver tid, og som har "passe engasjement" i deres meninger får ta dere av dette forumet.

Jeg takker for meg, og setter pris på det som innimellom har vært hyggelig her inne:-)

Hehehe, jeg måtte gjøre en jobb her.

Tar du en "Sponheim" her nå? (ikke at jeg tror at du seriøst forlater åstedeet) Du høres ut som ei sutrende Siv Jensen forøvrig hehe. Først er vi litt nedlatende i vår omtale av dere med "rette" meninger (les feil) og "passe" (les i motsetning til mitt store engasjement). Før vi avslutter litt sutrete med at vi skal se hvordan det blir her når jeg forlater forumet.

Så takker jeg mine tilhengere (les de vettuge som er enige med meg og ikke taler meg i mot), før jeg trekker meg tilbake for litt søvn og vender tilbake i full opposisjon.

Jeg tror ikke et sekund på at du velger å forlate dette forumet, til det er du og dine meninger for viktige sett med egne øyne. Så dette er "valgflesk".

Gjest lovinda lace
Skrevet

Carl har jo sin egen stil, det skal han ha...Når det kommer til Siv J., så hadde jeg en skremmende opplevelese på valgnatten. Hun durte gjennom pressekorpset, med en nærmest hyper framtoning, samtidig som hun tvitholdt på sin mening om at makten ikke på noen måte var tapt, og messet fram at de hadde gjort sitt beste valg noensinne. Deretter holdt hun en tale for de frammøtte med blanke og fanatiske øyne, hvor hun kalte sine velgere for "de tøffeste i Norge". Hun kalte Carl I. fram til scenen, for å si det høyt som hun ikke turde si selv..."Heldigvis at Sponheim forsvant ut av Stortinget- siden han var så frekk å vende oss ryggen".

Slik var det i mine øyne, og det var direkte skremmende :-( Jeg fikk assosasjoner til et vekkelsesmøte, rett og slett.

For et sjokk for deg...Håper du ikke fikk varig men av det.

Hørt noe sånt....

Skrevet

Helt enig med deg. Jeg tolererer ikke diskriminering av noen mennesker. Og det er mye av grunnen til at jeg hisser meg så opp i debatten Frp/regjeringen. Jeg synes det er avskyelig at folk skal få lide fordi de må ta ansvar og vise virkeligheten som den er.

''Jeg tolererer ikke diskriminering av noen mennesker.''

Kremt! Jeg vet ikke hva jeg kaller alle utsagnene dine den siste tida jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...