Gå til innhold

Sperre nr fra å ringe

Anbefalte innlegg

Gjest vil ha fred om natta
Skrevet

Er det mulig å sperre et nr slik at det ikke ringer hvis vedkommende prøver å få kontakt?

Vedkommende har fått en advarsel om ikke å ringe i fylla, og jeg gir ikke flere sjanser.

Jeg har en Nokia, hvis det har noe å si.

Skrevet

På den forrige telefonen min gikk det an å velge ringelyd for hver enkelt person i telefonlista. Da er det kanskje også mulig å skru av lyden for akkurat denne personen? Husker ikke hvordan jeg gjorde det, men hadde i hvert fall egen ringelyd hvis det var fra jobben...

Gjest amøben fra rommet
Skrevet

På min Sony Ericcson kan jeg legge til de som skal slippe igjennom på en liste, og sperre de som ikke er på listen fra å ringe meg.

Skrevet

På min Sony Ericcson kan jeg legge til de som skal slippe igjennom på en liste, og sperre de som ikke er på listen fra å ringe meg.

Jeg klarer ikke å finne en slik funksjon på min mobil, og det er kun anrop fra hans nr jeg vil ha sperret.

Skrevet

På den forrige telefonen min gikk det an å velge ringelyd for hver enkelt person i telefonlista. Da er det kanskje også mulig å skru av lyden for akkurat denne personen? Husker ikke hvordan jeg gjorde det, men hadde i hvert fall egen ringelyd hvis det var fra jobben...

Dette skal jeg prøve. Jeg vet det går an å ha meldingstone som ringetone, og jeg har en som er helt diskret. Den høres knapt.

I tillegg skal jeg la mannen min svare mobilen en gang. Det vil forhåpentligvis virke avskrekkende. De kjenner ikke hverandre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...