Gå til innhold

Ringe opp igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier dere å ringe opp igjen dersom dere får et ubesvart anrop, uten at vedkommende har lagt igjen beskjed?

Det første jeg pleier å gjøre er å søke opp nummeret, men fikk ikke opp noe navn.

Pleier egentlig aldri å ringe opp igjen, men blir så nysjerrig.

Skrevet

Mange har firmatelefon, og da er ikke nummeret automatisk søkbart. Jeg ringer alltid opp.

Skrevet

Har fått flere telefoner fra et firma, som driver med meningsmålinger, og da ringer jeg ikke opp igjen.

Hvis jeg kjenner personen, som har ringt, ringer jeg opp igjen.

Hvis det er et ukjent nr. og jeg ikke får opp noe navn, ved søk på telefonkatalogen.no, så lar jeg også være å ringe opp igjen. Hvis det er noe viktig, så ringer vedkommende igjen, sender SMS eller e-mail.

Skrevet

Hvis det er noen jeg kjenner som har ringt, så ringer jeg opp igjen. Ellers ikke.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Nei, jeg ringer ikke opp. Var det viktig, så ringer de igjen.

Skrevet

Kommer an på om jeg kjenner vedkommende som har ringt eller ikke.

Har samme telefon jobb/privat og etter arbeidstid tar jeg aldri telefonen om jeg ikke kjenner nr. Da søker jeg heller opp og ringer tilbake om jeg ser det er noen jeg kjenner som ringte. Jobbfolk som ringer etter arbeidstid får ringe opp igjen dagen etter eller legge igjen beskjed på svareren.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253360546' post='4214495]

Mange har firmatelefon, og da er ikke nummeret automatisk søkbart. Jeg ringer alltid opp.

Jeg sjekker via nettet hvem som har ringt. Om det er noen jeg kjenner, ringer jeg tilbake, ellers aldri. Er det viktig får de ringe tilbake sjøl.

Skrevet

Nei, det er svært sjelden at jeg ringer opp igjen. Det måtte være hvis jeg ventet en telefon og tilfeldigvis ikke var der da det ringte.

De som vil meg no, ringer meg opp ogjen!

Skrevet

Jeg sjekker opp mot telefonkatalogen eller et opplysnignsnummer og ringer tilbake om det er aktuelt når jeg har funnet ut hvem det er. Får jeg ingen treff så driter jeg i det for da regner jeg med at det er en selger. Er det viktig får de ringe igjen.

Skrevet

''Pleier dere å ringe opp igjen dersom dere får et ubesvart anrop, uten at vedkommende har lagt igjen beskjed?''

Nei.

Vil folk meg noe så ringer de opp igjen. Vil jeg dem noe så ringer jeg dem. Om folk ringer "bare for å prate", så er det jo slett ikke sikkert de har anledning om jeg ringer opp igjen.

Skrevet

Hvis det er noen jeg kjenner pleier jeg å ringe opp igjen. Hvis ikke gjør jeg det ikke.

Gjest Hinkel Pinkel
Skrevet

Nei. På mobilsvar sier jeg at dersom man vil at jeg skal ringe opp igjen, så legg igjen beskjed. Når folk ikke gidder å gjøre det, så gidder heller ikke jeg å ringe tilbake.

Skrevet

Nei det pleier jeg ikke. Er det familie som har ringt så ringer jeg opp igjen, men andre som forsøker å få tak i meg antar jeg legger igjen beskjed eller ringer meg på nytt hvis de virkelig vil snakke med meg om noe.

Skrevet

''Pleier dere å ringe opp igjen dersom dere får et ubesvart anrop, uten at vedkommende har lagt igjen beskjed?''

Gjør som deg jeg,prøver å finne ut eieren av nummeret. Må jo vite hvem jeg skal ringe til ;-)

Er det ukjent hender det jeg ringer uansett,blir så nyskjerrig,hehe!

Gjest det er ofte derfor
Skrevet

Nei. På mobilsvar sier jeg at dersom man vil at jeg skal ringe opp igjen, så legg igjen beskjed. Når folk ikke gidder å gjøre det, så gidder heller ikke jeg å ringe tilbake.

Vet du, jeg har sluttet med å snakke på slike svarere. For hver gang jeg gjør det så har ikke personene sjekket om det ligger noe svar/gidder ikke/har ikke tid/. Det hjelper lite om de hører på svareren etter en uke jeg har ringt liksom.

Det har skjedd at jeg ikke ringer opp igjen også, fordi jeg kanskje skal ha selskap, men har nok venninner å ta av. Dermed fylles festen fort opp. Først til mølla vet du..

Gjest Hinkel Pinkel
Skrevet

Vet du, jeg har sluttet med å snakke på slike svarere. For hver gang jeg gjør det så har ikke personene sjekket om det ligger noe svar/gidder ikke/har ikke tid/. Det hjelper lite om de hører på svareren etter en uke jeg har ringt liksom.

Det har skjedd at jeg ikke ringer opp igjen også, fordi jeg kanskje skal ha selskap, men har nok venninner å ta av. Dermed fylles festen fort opp. Først til mølla vet du..

Javel? Jeg ringer ALLTID opp igjen dersom det ligger en beskjed på mobilsvareren. Ellers ville jo poenget være bortkastet, hva andre gjør kan jo ikke jeg svare for.

Skrevet

Nei, jeg ringer ikke opp igjen ukjent ubesvart anrop. Sjekker nummeret, og ringer kanskje hvis jeg skjønner hvem det er. Eventuelt sender sms. Hvis kjentfolk her ringt ringer jeg stort sett opp igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...