Gjest nei, heldigvis! Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 Nå i kveld har jeg spilt bort 120 kr på Pet Society på Facebook. Bestilte 7000 liksompenger for 120 ordentlige kr via mobilen i kveld. Jeg hadde fått nytt rom og ville innrede det, he he Vet at hvis jeg ikke hadde hatt visse sperrer, så hadde jeg glatt kunnet bli spillegal.... Men heldigvis har jeg disse sperrene da, og vet å gi meg, selv om fristelsene til å fortsette er veldig store noen ganger. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 Uff, jeg tror også at jeg kunne hatt anlegg for noe sånt - så derfor holder jeg meg helt bote fra det. Ble litt ivrig på noe auksjonsgreier på nett for noen år siden, og syntes det var SÅ spennende å by. Men kuttet ut. Det jeg er hekta på, er DOL. Hadde helt sikkert blitt hekta på Facebook hvis jeg hadde begynt, men jeg holder meg helt borte. Vil ikke bruke mer tid på nettet enn det jeg gjør nå. 0 Siter
Bookworm Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Jeg driver også med disse spillene på Facebook, men ikke pokker om jeg betaler med ekte penger for å spille dem. Du får jo disse liksompengene på andre måter enn å faktisk kjøpe dem også, så det er løsningen jeg bruker. 0 Siter
Gjest nei, heldigvis Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Jeg driver også med disse spillene på Facebook, men ikke pokker om jeg betaler med ekte penger for å spille dem. Du får jo disse liksompengene på andre måter enn å faktisk kjøpe dem også, så det er løsningen jeg bruker. Ja, det er sant. Men det tar så laaang tid å få opparbeidet seg nok cash på den måten. ;-) Men har kun gjort det ved et par-tre anledninger, så det har jo ikke tatt av da. 0 Siter
Gjest nei, heldigvis Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Uff, jeg tror også at jeg kunne hatt anlegg for noe sånt - så derfor holder jeg meg helt bote fra det. Ble litt ivrig på noe auksjonsgreier på nett for noen år siden, og syntes det var SÅ spennende å by. Men kuttet ut. Det jeg er hekta på, er DOL. Hadde helt sikkert blitt hekta på Facebook hvis jeg hadde begynt, men jeg holder meg helt borte. Vil ikke bruke mer tid på nettet enn det jeg gjør nå. Ja, husker jeg også var litt hekta på sånn netthandel. Var jo så spennende å by og se om jeg fikk vinnerbudet. Måtte tvinge meg selv til å slutte, så jeg har helt klart tydelige anlegg for å bli spilleavhengig tror jeg. Men godt at fornuften seirer over lystene, da. Er det ikke det som heter impulskontroll? ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.