Gjest Haren Hopper Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Hei!!!! Skal vi reise til Mallorca i høst? En tur med fest og morro. 0 Siter
Gjest mikkelina Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 *Hehe* ja, det kunne vært no! Skal vi dra som oss selv eller våre alter ego? ) 0 Siter
Gjest majas mamma Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Helt greit. Jeg er med. Men det må være 5 stjerner, ligge på stranda, og ha tilgang til SPA.- og fitness-senter. Jeg spanderer og du betaler. OK? 0 Siter
Bookworm Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Ja, det hadde jeg gjerne blitt med på, siden sommeren faktisk ble ikke-eksisterende dette året... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 *Hehe* ja, det kunne vært no! Skal vi dra som oss selv eller våre alter ego? ) I så fall håper jeg vi ikke treffer på andre nordmenn på stranda! Synes jeg ser det når vi begynner å rope på hverandre: "Mikkeliiiiina", "Haren Hopper", "Majas mammmaaaaaa" og "Tååååååågli"..... 0 Siter
signaturløs Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 I så fall håper jeg vi ikke treffer på andre nordmenn på stranda! Synes jeg ser det når vi begynner å rope på hverandre: "Mikkeliiiiina", "Haren Hopper", "Majas mammmaaaaaa" og "Tååååååågli"..... he he 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.