Gå til innhold

Kule jeans med normalt/høyere liv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig ganske lei alle jeans med så lavt liv at trusa syns. Og det syns jeg er de fleste på Vero Moda, Only osv.

Hvor kan jeg finne det?

Jeg har litt brede hofter også, så for at buksene skal passe over hoftene og rundt livet blir de ofte helt vide i lårene. Irriterende. Må ha nye jeans nå.

Skrevet

Jeg fant på Vivikes. Litt kjerringbutikk, men buksene var kule de. :) Orker ikke å ha buksa nede på rumpa. :)

Gjest skjønner nada
Skrevet

Jeg fant på Vivikes. Litt kjerringbutikk, men buksene var kule de. :) Orker ikke å ha buksa nede på rumpa. :)

Skjønner ikke hvorfor dere alltid skriver kjerringbutikk om slike butikker? De har klære til flere aldersgrupper, hva er galt med det? Og som du har oppdaget så er det mange ok og fine klær der også. Mange som fyller 30 år handler der, synes du at de er kjerringer?

Det er mange mennesker som ikke finner størrelser som passer på vero moda etc., også ungdom med fasong. Stygt å si kjerringbutikker hvis det er slike butikker som har klær til en så ung person som kanskje sliter psykisk nettopp pga. vekt.

Ellers så er kappahl en butikk med forskjellige størrelser, men obs også her handler det folk over 40 år i tillegg til barn..

Skrevet

KappAhl, Cubus?

Har faktisk to bukser fra KappAhl, men de er vel ikke akkurat yndlingsbuksene mine :o) Skjønner ikke hvorfor alt på Only, Vero Moda osv skal ha så lite stoff som mulig.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dere alltid skriver kjerringbutikk om slike butikker? De har klære til flere aldersgrupper, hva er galt med det? Og som du har oppdaget så er det mange ok og fine klær der også. Mange som fyller 30 år handler der, synes du at de er kjerringer?

Det er mange mennesker som ikke finner størrelser som passer på vero moda etc., også ungdom med fasong. Stygt å si kjerringbutikker hvis det er slike butikker som har klær til en så ung person som kanskje sliter psykisk nettopp pga. vekt.

Ellers så er kappahl en butikk med forskjellige størrelser, men obs også her handler det folk over 40 år i tillegg til barn..

Det blir vel ofte omtalt som kjerringbutikker, men de får jo faktisk inn ganske mye moderne også :o) Som passer til alle aldersgrupper. Men det er vel ikke like "hipt" å gå med klær fra Vivikes som 16-åring.

Skrevet

Min erfaring er at de kjente jeansmerkene gjerne har mange ulike modeller. Jeg vet f.eks. at Whyred og Acne også har modeller med noe høyere liv. Jeg har nemlig sett etter det selv :). Og endte fornøyd opp med en Whyred. Ikke akkurat KappAhl-priser, men ;).

Skrevet

Skal sjekke ut. Har aldri kjøpt noe der før, men ser jo at de har en del moderne ting som passer for yngre også.

Skrevet

Min erfaring er at de kjente jeansmerkene gjerne har mange ulike modeller. Jeg vet f.eks. at Whyred og Acne også har modeller med noe høyere liv. Jeg har nemlig sett etter det selv :). Og endte fornøyd opp med en Whyred. Ikke akkurat KappAhl-priser, men ;).

Hvor får man kjøpt disse merkene hen?

Skrevet

Hvor får man kjøpt disse merkene hen?

Whyred får du i hvertfall på Koma, og Acne får flere steder, bl.al. på Steen & Strøm, men best utvalg har de nok i Acnes egne butikker, som bl.a. finnes i Hegdehaugsvn.

Skrevet

Er Vivikes en kjerringbutikk? Jeg er 30 år og finner ofte klær jeg liker der...

Skrevet

Whyred får du i hvertfall på Koma, og Acne får flere steder, bl.al. på Steen & Strøm, men best utvalg har de nok i Acnes egne butikker, som bl.a. finnes i Hegdehaugsvn.

Takk :o) Jeg er ikke akkurat der så ofte. Hørtes ikke veldig billig ut heller :o)

Skrevet

Takk :o) Jeg er ikke akkurat der så ofte. Hørtes ikke veldig billig ut heller :o)

Nei, som sagt var det ikke Kapp-Ahl-priser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...