morsan Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1253551586' post='4215684] Det ble jo faktisk gjort på en McDonalds for noen år siden. What??!! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 What??!! Det var en sak om det for noen år siden, men jeg husker ikke hvor det var. Kanskje du klarer å søke det opp? ;-D 0 Siter
morsan Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1253551829' post='4215690] Det var en sak om det for noen år siden, men jeg husker ikke hvor det var. Kanskje du klarer å søke det opp? ;-D orker ikke;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 ;-) I tiss.i.dusjen-tråden i forrige uke nevnte jeg at det ville være enda mer miljøvennlig å la være å dusje og heller tisse på plena;-) Kanskje en slik praksis bør anbefales også av helsemessige årsaker? Med mindre faren for trekk på m... ved utendørs tissing om vinteren gjør at helsevinninga går opp i spinninga....;-) ''I tiss.i.dusjen-tråden i forrige uke nevnte jeg at det ville være enda mer miljøvennlig å la være å dusje og heller tisse på plena ;-)'' *Hehe* Med andre ord så er jeg enormt miljøvennlig når jeg er på hytta! Dassen er nemlig ikke ferdig enda... 0 Siter
morsan Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 ''I tiss.i.dusjen-tråden i forrige uke nevnte jeg at det ville være enda mer miljøvennlig å la være å dusje og heller tisse på plena ;-)'' *Hehe* Med andre ord så er jeg enormt miljøvennlig når jeg er på hytta! Dassen er nemlig ikke ferdig enda... Så lenge hytta er en "ekte" hytte og ikke bare en byleilighet med balkongkasse, så;-) Selv har vi både dusj og wc og vaskemaskin på hytta, men til gjengjeld kildesorterer vi enda mer der enn hjemme....;-) 0 Siter
Gjest dolberta Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 ;-) I tiss.i.dusjen-tråden i forrige uke nevnte jeg at det ville være enda mer miljøvennlig å la være å dusje og heller tisse på plena;-) Kanskje en slik praksis bør anbefales også av helsemessige årsaker? Med mindre faren for trekk på m... ved utendørs tissing om vinteren gjør at helsevinninga går opp i spinninga....;-) *LOL* 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Så lenge hytta er en "ekte" hytte og ikke bare en byleilighet med balkongkasse, så;-) Selv har vi både dusj og wc og vaskemaskin på hytta, men til gjengjeld kildesorterer vi enda mer der enn hjemme....;-) Hytta er ekte hytte ja, uten innlagt vann og strøm, men det vil bli solcellepanel og muld-do etterhvert. 0 Siter
Gjest Viktig dette Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Mange tilfeller av legionella kommer faktisk fra dusjhodet, og det kan være skumle greier. Du demonterer dusjhodet og legger den i klorinvann:-) Jepp. Det går vi noen ganger i året på hotellet jeg jobber. DEt er mye arbeid men verdt det. Det er viktig å la vannet renne ei stund etter på. Og da må det være veldig varmt vann 0 Siter
fyrlykt Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Jeg tror jeg svarer hver dag, det spyles jo med vann opptil flere ganger dagen. ) 0 Siter
astridny Skrevet 22. september 2009 Forfatter Skrevet 22. september 2009 Jeg tror jeg svarer hver dag, det spyles jo med vann opptil flere ganger dagen. ) Men er det vannet varmt nok ? Varmt nok til å drepe bakterier. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.