morsan Skrevet 21. september 2009 Forfatter Skrevet 21. september 2009 ''Det vil si at fortjenesten blir kanskje 50 kroner per ring. Vedkommende burde i det minste lagt alle ringen for salg i samme annonse.'' Vedkommende har sikkert kjøpt 100 ringer i Kina eller annet lavkostland til prisen for én her. *he he* det kan hende ja. Likevel burde h*n lagt dem ut i samme annonse. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Jeg antar at det betyr at du slipper å betale porto? Kanskje det...? Det hadde ikke gjort noe om dama hadde lært seg å bruke macrofunksjonen på kameraet sitt forøvrig - hun kan da umulig få solgt noe med de elendige bildene der!? 0 Siter
astridny Skrevet 21. september 2009 Skrevet 21. september 2009 Ja, jeg la ikke merke til denne størrelsesangivelsen før Mirabell nevnte det. Se også i den tredje annonsen som står under "noen flere" nederst her - der oppgis størrelsen til hele 28 cm! Det må da være for stort som armbånd for selv den mest grovbygde kvinne;-) Kanskje det er herre ring. ;-) 0 Siter
Gjest Rorbua Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Romertida er slutt for lenge siden;-) Jeg mente rom-folket. Sigøynere vet du. Selgeren bor ikke i Norge, ref. skattelistene. 0 Siter
morsan Skrevet 22. september 2009 Forfatter Skrevet 22. september 2009 Jeg mente rom-folket. Sigøynere vet du. Selgeren bor ikke i Norge, ref. skattelistene. Du har virkelig lagt deg i selen for å finne ut mer om dette;-) 0 Siter
Gjest Rorbua Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Du har virkelig lagt deg i selen for å finne ut mer om dette;-) Jepp! Jeg liker ikke at rom-folket kommer til Norge for å svindle godtroende nordmenn. Har fått nok av den pågående atferden. De ødelegger for narkomane tiggere. Å være en tigger har aldri hatt en lavere status etter at de kom til landet. 0 Siter
Gjest Missan Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Jeg mente rom-folket. Sigøynere vet du. Selgeren bor ikke i Norge, ref. skattelistene. Da har du ikke søkt grundig nok. Søk på telefonnummeret, og det navnet du da får opp, finner du i skattelistene. 0 Siter
Gjest Rorbua Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Da har du ikke søkt grundig nok. Søk på telefonnummeret, og det navnet du da får opp, finner du i skattelistene. Navnet på selgeren finnes ikke i skattelistene. 0 Siter
Gjest Missan Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Navnet på selgeren finnes ikke i skattelistene. Kanskje selgeren ikke har skattepliktig inntekt, men er gift eller samboende med en mann med skattepliktig inntekt. Telefonnummeret fører i hvert fall til en person med skattepliktig inntekt i Norge. 0 Siter
Gjest Rorbua Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Kanskje selgeren ikke har skattepliktig inntekt, men er gift eller samboende med en mann med skattepliktig inntekt. Telefonnummeret fører i hvert fall til en person med skattepliktig inntekt i Norge. Ser ut som han har importert en dame fra Romania ja. 0 Siter
Gjest Missan Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Ser ut som han har importert en dame fra Romania ja. Navnet på dama er vel heller filippinsk eller thailandsk. 0 Siter
Gjest Rorbua Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Navnet på dama er vel heller filippinsk eller thailandsk. Javel, jeg gir meg. 0 Siter
Bookworm Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Jepp! Jeg liker ikke at rom-folket kommer til Norge for å svindle godtroende nordmenn. Har fått nok av den pågående atferden. De ødelegger for narkomane tiggere. Å være en tigger har aldri hatt en lavere status etter at de kom til landet. Har tigging noen gang hatt noen særlig høy status da? Og _bør_ det ha høy status? 0 Siter
Gjest Rorbua Skrevet 22. september 2009 Skrevet 22. september 2009 Har tigging noen gang hatt noen særlig høy status da? Og _bør_ det ha høy status? Det ble ikke sett så ned på før de søppelmenneskene fra Romania kom iallefall! 0 Siter
morsan Skrevet 22. september 2009 Forfatter Skrevet 22. september 2009 Det ble ikke sett så ned på før de søppelmenneskene fra Romania kom iallefall! Det var ikke så mange tiggere før man opphevet løsgjengerloven. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.