Gå til innhold

doktoronline.no

Gjest Akvivitet her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært innom DOL siden jeg ble gravid første gang i 1999. Har imidlertid ikke vært blant de mest aktive, men kikker innom av gammel vane.

Skrevet

Tror jeg har vært her siden -98/99... litt usikker...

Brukte et annet nick til å begynne med, var mest aktiv på "Et barn for lite" den første tiden.

Skrevet

Vet ikke når denne siden startet. Men har vært her siden 98 tror jeg.

Skrevet

Jeg er oransjedoler, og kan spore mine aner tilbake til Dr. Ankers tid, men jeg var ikke her først.

hehe, oransjedoler var et morsomt uttrykk - jeg husker også de gamle fargene.

Skrevet

Ramlet vel innom rundt 1998-99, tror jeg.

En bekjent tipset meg om seksualforum, siden ble det gravideforum, ammeforum og småbarnsforum.

Og nå er jeg litt over alt! :P

Skrevet

Ramlet vel innom rundt 1998-99, tror jeg.

En bekjent tipset meg om seksualforum, siden ble det gravideforum, ammeforum og småbarnsforum.

Og nå er jeg litt over alt! :P

''En bekjent tipset meg om seksualforum, siden ble det gravideforum, ammeforum og småbarnsforum.''

En naturlig utvikling det der. ;o)

Skrevet

''En bekjent tipset meg om seksualforum, siden ble det gravideforum, ammeforum og småbarnsforum.''

;)

Er det ikke rart?

Skrevet

Har vært her siden 97 eller 98. Husker ikke. Men doktor Anker var her da, og det var sånn chatt her. Har for det meste holdt til på psykiatriforumet, men også lest i andre forum.

Har hatt laange pauser innimellom da.

Det enseste nicket pr. i dag jeg kjenner igjen er Lillemus. Hun har vært trofast mot nicket sitt. Jeg har byttet nick mange ganger for ikke å bli gjenkjent.

Men husker bl. a. nickene Gemini og Spenning. (De jeg kom på her og nå. Vet om flere også, men husker det bare ikke i farta). Kanskje de fremdeles er her under annen signatur?

Skrevet

OK, jeg gir meg.

Vi har vært gjennom en del. Finnes historien om Marit (?) noe sted?

Og småprat gikk så det suste helt til de to skruene tok selvmord. Da ble det slutt.

Dr. Anker hadde avtale med enkelte dolere om at de ikke skulle dole i fylla siden de ble så rabiate etter noen pils.

Dolfester var det også, men jeg meldte meg aldri på. De møtte med nickene sine, men de sklei visstnok over på sine vanlige navn etterhvert. Drita blei de i hvert fall.

Hah, Dol er er rar plass!

Marits historie var her en god stund etter at hun døde, men den er fjernet nå.

Skrevet

Jeg er fra 1998, begynte å lese her regelmessig mens Lillemus var gravid. Jeg var også gravid da.

Jeg skrev mitt første innlegg på Forum for Ufrivillig barnløshet, i en debatt som handlet om hvorvidt de som hadde barn skulle "få lov" å skrive der.

Det var mye mer aktivitet på Graviditet og Ufrivillig barnløshet (som nå heter Vi ønsker barn) her før websidene barnimagen og ønskebarn ble startet.

Jeg husker noen veldig sterke historier og massevis av uvesentligheter fra DOL.

Skrevet

Jeg har vært her fra høsten 97 med større og større interesse etterhvert som barn kom og vokste til.

Har byttet nick sånn ca en gang hvert år/hvert annet år.

Skrevet

*he he*

Skrevet

Dol var oranjse den første tiden; dette er en delvis side av dol på den tiden:

http://web.archive.org/web/20000818234537/www.doktoronline.no/forum/index.html

Dol ble rød i 2000, og det ble et helsikes spetakkel da det skjedde. Folk fikk hodepine og meldte sin dolavgang, for så å komme tilbake tre dager senere.

mikkelina har vært her siden 96, og det er bra gjort. Dol eksisterte ikke da.

Dette husker jeg:) Kom hit i 1997.

Gjest Mikkelina
Skrevet

Joda, dol så dagens lys høsten 1996. :o) Selv fant jeg stedet i august 1997 og har således nettopp hatt 12-årsjubileum.

Ja, det må stemme at det var høsten 1996. Jeg begynte på høgskole da, og fikk tilgang til internett. Det ble en del sene kvelder på datarommet :o)

Gjest dette er et nick
Skrevet

Jeg begynte å være her på forumet da det var "småprat", men var ikke noe særlig aktiv.

Jeg har byttet nick flere ganger, og skriver under engangs nick hvis jeg føler behov for det.

Gjest alltid anonym
Skrevet

Jeg dumpet innom her helt tilfeldig da vi fikk internett i -97.

Husker vi hadde kjøpt det siste nye innen modemfronten :-)

Min daværende mann skulle bli IT-ingeniør og måtte ha topp utstyr, men det var veldig dyrt å surfe på nett husker jeg, så det ble bare litt tyvtitting innimellom.

Jeg har aldri hatt fast nick. Velger det som passer for anledningen.

Jeg skriver ikke så mye, men er stort sett innom og leser litt hver dag i forskjellige forum

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...