Gå til innhold

vonde hofter,knær og hæler

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!jeg er 34 år,med et godt immunforsvar.har tatt masse blodprøver og alt er flott.sliter med veldig vondt nederst i ryggen,hofter,knær,legger og spesielt hælene.har slitt med dette siden 13-års alderen.er i tillegg trøtt.jobber på betonggulv.tror ikke dette er gunstig,hvordan kan jeg få hjelp av legen min til å komme over i aent yrke?trenger svar.han vil muligens sende meg til nevrolog.tror ikke det er revmatisk sier han.vil omskoleres og ha litt krefter igjen til barna etter endt arb.dag.har ikke peiling på rettigheter.

Fortsetter under...

Skrevet

Har ikke svar på spørsmålene dine, men om jeg hadde jobbet på betonggulv ville jeg i hvertfall sørget for å bruke sko med ekstra gode såler.

Skrevet

Har ikke svar på spørsmålene dine, men om jeg hadde jobbet på betonggulv ville jeg i hvertfall sørget for å bruke sko med ekstra gode såler.

bruker selvfølgelig bare gode sko,og aldri med hæl...

Skrevet

Har du prøvd å søke andre jobber, da?

Det er ikke automatisk slik at man har krav på hjelp til å bytte jobb...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...