mabby Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 hei!jeg er 34 år,med et godt immunforsvar.har tatt masse blodprøver og alt er flott.sliter med veldig vondt nederst i ryggen,hofter,knær,legger og spesielt hælene.har slitt med dette siden 13-års alderen.er i tillegg trøtt.jobber på betonggulv.tror ikke dette er gunstig,hvordan kan jeg få hjelp av legen min til å komme over i aent yrke?trenger svar.han vil muligens sende meg til nevrolog.tror ikke det er revmatisk sier han.vil omskoleres og ha litt krefter igjen til barna etter endt arb.dag.har ikke peiling på rettigheter. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Har ikke svar på spørsmålene dine, men om jeg hadde jobbet på betonggulv ville jeg i hvertfall sørget for å bruke sko med ekstra gode såler. 0 Siter
mabby Skrevet 23. september 2009 Forfatter Skrevet 23. september 2009 Har ikke svar på spørsmålene dine, men om jeg hadde jobbet på betonggulv ville jeg i hvertfall sørget for å bruke sko med ekstra gode såler. bruker selvfølgelig bare gode sko,og aldri med hæl... 0 Siter
Gjest AABBCCDD Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Har du prøvd å søke andre jobber, da? Det er ikke automatisk slik at man har krav på hjelp til å bytte jobb... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.