Gå til innhold

Drømme cupfinale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken melodi har Ålesund, da?

Norske supportersanger er uansett ganske primitive. Brøl, skrik, hyl.

''Norske supportersanger er uansett ganske primitive. Brøl, skrik, hyl.''

Jeg vet ikke om denne supportersangen er ekte, men Ingebrigt teen Jensen påstod på tv en gang at Bjølsens sang, eller rettere sagt rop, lyder slik:

"vi er fotballaget Bjølsen, etter kampen smaker pølsen!"

Den var jo litt søt, da.

Skrevet

Hvilken melodi har Ålesund, da?

Norske supportersanger er uansett ganske primitive. Brøl, skrik, hyl.

Spør du meg om melodier og sånt?? ;-P

Skrevet

Spør du meg om melodier og sånt?? ;-P

Tja - hvemsomhelst som påstår at en sang lyder "Åååå-le-sund, Ååååå-le-sund osv.""

Men det er virkelig ikke for meg å vite det ;.))

Skrevet

Tja - hvemsomhelst som påstår at en sang lyder "Åååå-le-sund, Ååååå-le-sund osv.""

''Men det er virkelig ikke VIKTIG for meg å vite det ;.))'' skulle det stå.

Jeg følger dere fra sidelinja, fra et sted med tidsforskjell, så jeg er relativt upålitelig om dagen

Skrevet

Jeg har munnavlest det vett'u. Verre å beskrive en melodi siden slike ting ikke er like lette å munnavlese ;)

Skrevet

Jeg har munnavlest det vett'u. Verre å beskrive en melodi siden slike ting ikke er like lette å munnavlese ;)

Jeg kan tenke meg at fotballsanger ikke er de største utfordringene.

Vålerengas supportersanger har jo rene Shakespeare-tekstene i forhold til gjennomsnittet, som altså er stort sett bla, bla, hyl, skrik. Men man får jo med seg hvilket lag de gjelder.

Skrevet

''Norske supportersanger er uansett ganske primitive. Brøl, skrik, hyl.''

Jeg vet ikke om denne supportersangen er ekte, men Ingebrigt teen Jensen påstod på tv en gang at Bjølsens sang, eller rettere sagt rop, lyder slik:

"vi er fotballaget Bjølsen, etter kampen smaker pølsen!"

Den var jo litt søt, da.

Det kan i hvert fall ikke være mye annet enn pølsen som rimer / smaker på Bjølsen :-))

All mulig symp med tekstforfatteren

fra

Skrevet

Jeg kan tenke meg at fotballsanger ikke er de største utfordringene.

Vålerengas supportersanger har jo rene Shakespeare-tekstene i forhold til gjennomsnittet, som altså er stort sett bla, bla, hyl, skrik. Men man får jo med seg hvilket lag de gjelder.

Her er den (tror jeg?):

(gidder ikke ta på CI'en, så jeg satser på det er Aafk-sangen som kommer fram i videosnutten ;-))

Skrevet

Det kan i hvert fall ikke være mye annet enn pølsen som rimer / smaker på Bjølsen :-))

All mulig symp med tekstforfatteren

fra

Skjønner på de nattlige innleggene dine at du er i en annen tidssone, ja:-) Ikke vanlig med masse laban-innlegg klokka 0200 mid i uka.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...