Gå til innhold

Hvor _kan_ den være?!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det minste forbauset. :o) Det er nok bare småfolket som vil ha det litt moro med deg skjønner du. Hvem har vel ikke opplevd å lete og lete og lete etter en ting for så å oppdage at det ligger midt på bordet eller på et sted man har lett flere ganger før? :o)

Småfolk?? Barn? Jeg har da ingen barn :-)

Og den lå inni dynen min i sengen min - en seng som har vært redd opp fra igår tidlig, og som jeg ikke har vært i nærheten av hele dagen.

Men men, det viktigste er at fjernkontrollen er på plass, men jeg synes det er kjempe merkelig hvordan den kan ha havnet der når jeg VET jeg hadde fjernkontrollen etter at jeg kom hjem på kvelden igår (før den ble borte).

Idag er ihvertfal ale tre fjernkontrollene der de skal være :)

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

19

• hidi, the scorpion

7

• Lillemus

5

• waxo

5

Skrevet

Småfolk?? Barn? Jeg har da ingen barn :-)

Og den lå inni dynen min i sengen min - en seng som har vært redd opp fra igår tidlig, og som jeg ikke har vært i nærheten av hele dagen.

Men men, det viktigste er at fjernkontrollen er på plass, men jeg synes det er kjempe merkelig hvordan den kan ha havnet der når jeg VET jeg hadde fjernkontrollen etter at jeg kom hjem på kvelden igår (før den ble borte).

Idag er ihvertfal ale tre fjernkontrollene der de skal være :)

Nei, ikke barn, men småfolk. :o) Sånne som man ikke ser, men som av og til sniker seg rundt og gjemmer ting og har det moro på vår bekostning. :o) Kanskje de syntes du hadde sett nok på tv? ;o)

Skrevet

Nei, ikke barn, men småfolk. :o) Sånne som man ikke ser, men som av og til sniker seg rundt og gjemmer ting og har det moro på vår bekostning. :o) Kanskje de syntes du hadde sett nok på tv? ;o)

Aha, småfolk ja.. ja det var nok de jeg hadde på besøk igår kveld..:0)

I og med de gjemte fjernkontrollen som jeg kun bruker til "mute" så var det nok viktig for dem å få med seg (og høre) hele Senkveld :-) Da Senkveld var over, fant jeg den jo igjen :)

Skrevet

Jeg hadde endelig gitt opp å lete etter den, da tlf ringte. Det var en venninne som ringte, og jeg visste at vi kom til å prate lenge, så jeg gikk inn på soverommet og la meg ned på sengen. Så kjenner jeg noe under meg, og langt INNI dynen min, ligger fjernkontrollen!! Sengen min har vært redd opp siden i dag tidlig, og jeg satt med fjernkontrollen for kun en time siden. Jeg kom hjem for ca halvannen time siden og har ellers vært ute hele dagen. Jeg har med andre ord ikke vært i nærheten av sengen/dynene før idag tidlig.

Dette var faktisk veldig merkelig....

Ei venninne som ringte liksom, ......særlig....... og legge seg på senga for å prate lenge. Tror du ikke jeg klarer å koble det der? hæ?...HÆ??....Synd det ikke var jeg som ringte:-)

Skrevet

Ei venninne som ringte liksom, ......særlig....... og legge seg på senga for å prate lenge. Tror du ikke jeg klarer å koble det der? hæ?...HÆ??....Synd det ikke var jeg som ringte:-)

Hahaha typisk deg å tenke i de baner!

Du har dog et poeng, det kunne like gjerne vært at jeg skulle...;-)

Men faktisk ikke denne gangen!

Synd det ikke var du som ringte, da hadde jeg ikke brydd meg et sekund om denne dumme fjernkontrollen;)

Skrevet

*LOL* Jeg tenkte det samme, men siden jeg er så voksen og tilkneppet, skulle jeg ikke si det... ;-D

Skrevet

Jeg hadde endelig gitt opp å lete etter den, da tlf ringte. Det var en venninne som ringte, og jeg visste at vi kom til å prate lenge, så jeg gikk inn på soverommet og la meg ned på sengen. Så kjenner jeg noe under meg, og langt INNI dynen min, ligger fjernkontrollen!! Sengen min har vært redd opp siden i dag tidlig, og jeg satt med fjernkontrollen for kun en time siden. Jeg kom hjem for ca halvannen time siden og har ellers vært ute hele dagen. Jeg har med andre ord ikke vært i nærheten av sengen/dynene før idag tidlig.

Dette var faktisk veldig merkelig....

Jeg har et vennepar. Hjemme hos de forsvinner det ting hele tiden. Ting de vet hvor de har lagt er plutselig vekk, det dukker alltid opp igjen etter noen timer eller dager. Da på et helt annet sted og gjerne et sted som er veldig synlig.

De er skråsikre på at de har smånisser i hus.

Skrevet

Jeg har et vennepar. Hjemme hos de forsvinner det ting hele tiden. Ting de vet hvor de har lagt er plutselig vekk, det dukker alltid opp igjen etter noen timer eller dager. Da på et helt annet sted og gjerne et sted som er veldig synlig.

Sånn er det hos meg også. :o) Det hender jeg stiller meg midt på golvet og sier høyt:"Nei, nå må dere hjelpe meg å finne xxx for jeg trenger den nå altså!" og da finner jeg den like etterpå som regel.

Skrevet

Jeg trodde folk vokste fra sånne Skybert-teorier ol. før de nådde ungdomsårene...

Skrevet

Jeg har alt for rene tanker, jeg tenkte overhode ikke i de baner. Du har sikkert rett, selv om MP ikke vil innrømme det.

(Kanskje det i virkligheten var du som ringte? ;-) )

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg trodde folk vokste fra sånne Skybert-teorier ol. før de nådde ungdomsårene...

Er det første gangen du ser at mennesker her tror på det overnaturlige?

Alt for mange tror på spøkelser og "en annen verden", hva de mener med det.....

Fåtallet tror på Gud og Jesus, men på døde

mennesker som "snakker" gjennom levende mennsker, tror de på....

Skrevet

Sånn er det hos meg også. :o) Det hender jeg stiller meg midt på golvet og sier høyt:"Nei, nå må dere hjelpe meg å finne xxx for jeg trenger den nå altså!" og da finner jeg den like etterpå som regel.

Jeg har stor tro på småfolk/nisser. Jeg har bare ikke vært så heldig å vært borti noen. Må være både spennede og morsomt :-)

Høres iallefall sånn ut på venneparet mitt, selv om det er fryktelig irriterende når man trenger den skiftenøkkelen som var der for 5 minutter siden, og man trenger den NÅ :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har stor tro på småfolk/nisser. Jeg har bare ikke vært så heldig å vært borti noen. Må være både spennede og morsomt :-)

Høres iallefall sånn ut på venneparet mitt, selv om det er fryktelig irriterende når man trenger den skiftenøkkelen som var der for 5 minutter siden, og man trenger den NÅ :-)

Og noen av dere anser kristne/troende som gale.....?

Skrevet

Vet ikke hva man skal tro jeg, når ting forsvinner nesten foran øynene på de. Og dukker opp igjen.

Det er særlig ille i garagen. De kan jobbe med en bil, en skiftenøkkel de hadde for noen minutter siden er vekk og den dukker plutselig opp på kjøkkenbordet.

Gjest naturalia
Skrevet

Jeg velger å tro på det jeg ser. Har aldri sett verken Gud eller Jesus, men endel andre fornemmelser har jeg hatt.

Skrevet

Og noen av dere anser kristne/troende som gale.....?

Ikke jeg :-)

Folk må få tro på akkurat det de vil for min del, bare de ikke plager meg når jeg har sagt jeg ikke vil høre mer :-)

Skrevet

Neida, at mennesker har ulik virkelighetsoppfatning er ikke noe nytt:-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg velger å tro på det jeg ser. Har aldri sett verken Gud eller Jesus, men endel andre fornemmelser har jeg hatt.

Merkelig. For vitenskapen slår fast at det finnes ikke noe der ute.

Vi troende tror det finnes.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ikke jeg :-)

Folk må få tro på akkurat det de vil for min del, bare de ikke plager meg når jeg har sagt jeg ikke vil høre mer :-)

Plager ingen:)

Men til alle dere som tror på de synske, seere eller hva de kaller seg. Har dere noen gang tenkt på at djevelen selv står bak? Han profeterer at det finnes ingen død, det samme som alle "sannsigerske" forteller oss!

Gjest naturalia
Skrevet

Merkelig. For vitenskapen slår fast at det finnes ikke noe der ute.

Vi troende tror det finnes.

Jeg påstår hardnakket at min avdøde farmor har vært i nærheten av meg flere ganger. To ganger da jeg var nær ved å dø og flere ganger når jeg har vært veldig syk. Men kanskje jeg er sprø? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...