Gå til innhold

Hvor _kan_ den være?!?!?

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Neida, at mennesker har ulik virkelighetsoppfatning er ikke noe nytt:-)

Veldig sant!

Men, irriterer meg litt over at vi troende blir sett på som "idioter", mens andre glatt tror at de kan snakke med folk på den "andre siden".....

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mary Poppins

19

• hidi, the scorpion

7

• Lillemus

5

• waxo

5

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg påstår hardnakket at min avdøde farmor har vært i nærheten av meg flere ganger. To ganger da jeg var nær ved å dø og flere ganger når jeg har vært veldig syk. Men kanskje jeg er sprø? :-)

Kanskje mer et bevisst ønske om at hun var der...

Gjest naturalia
Skrevet

Kanskje mer et bevisst ønske om at hun var der...

Hun snakket beroligende til meg og strøk meg over kinnet :-). Veldig sterkt ønske :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Hun snakket beroligende til meg og strøk meg over kinnet :-). Veldig sterkt ønske :)

''Veldig sterkt ønske :)''

Kan ha vært djevelens kyss....!

Gjest naturalia
Skrevet

Min farmor var ingen djevel, hun var en sterkt troende sånn som deg.

Skrevet

????

Skrevet

Veldig sant!

Men, irriterer meg litt over at vi troende blir sett på som "idioter", mens andre glatt tror at de kan snakke med folk på den "andre siden".....

Synes folk skal få tro på det som føles naturlig og riktig for akkurat de.

Uten at andre i det hele tatt trenger å bry seg.

Irriterer meg at folk alltid skal synes så mye om hva andre tror på eller gjør :-)

Jeg er sikker på at det finnes noe mer enn det vi ser, men jeg bryr meg lite om hva det er egentlig.

Skrevet

Jeg hadde endelig gitt opp å lete etter den, da tlf ringte. Det var en venninne som ringte, og jeg visste at vi kom til å prate lenge, så jeg gikk inn på soverommet og la meg ned på sengen. Så kjenner jeg noe under meg, og langt INNI dynen min, ligger fjernkontrollen!! Sengen min har vært redd opp siden i dag tidlig, og jeg satt med fjernkontrollen for kun en time siden. Jeg kom hjem for ca halvannen time siden og har ellers vært ute hele dagen. Jeg har med andre ord ikke vært i nærheten av sengen/dynene før idag tidlig.

Dette var faktisk veldig merkelig....

Neida, du har jo bare hatt besøk av lånerene, skal være gla for at de la den en plass du fant den igjen iallefall;)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1253962440' post='4218737]

*LOL* Jeg tenkte det samme, men siden jeg er så voksen og tilkneppet, skulle jeg ikke si det... ;-D

Du er bare en engel utenpå:-)

Skrevet

Jeg har alt for rene tanker, jeg tenkte overhode ikke i de baner. Du har sikkert rett, selv om MP ikke vil innrømme det.

(Kanskje det i virkligheten var du som ringte? ;-) )

Dessverre gitt så var det ikke jeg som ringte. Jeg er nok for gammel for MP og er en nær-døden-opplevelse for henne:-)

Skrevet

Dessverre gitt så var det ikke jeg som ringte. Jeg er nok for gammel for MP og er en nær-døden-opplevelse for henne:-)

*hehe*

Skrevet

Uff, det var da en tragisk beskrivelse av deg!

Men hvordan man kan bli for gammel til telefonsex skjønner jeg ikke helt ;)

Skrevet

Uff, det var da en tragisk beskrivelse av deg!

Men hvordan man kan bli for gammel til telefonsex skjønner jeg ikke helt ;)

Ikke for gammel for telefonsex, men at jeg er for gammel for MP. Det er tross alt en god del år i mellom oss:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...