Gjest flyvende elefant Skrevet 29. oktober 2009 Skrevet 29. oktober 2009 Hva med å vente med sex til du finner noen som er god mot deg? Det er ikke rart du føler dette er et overgrep. Men fortsetter du å ha sex med drittsekker vil du bare forsterke den opplevelsen du sitter med nå....(snakker av erfaring) Ang. det å være lesbisk...Du kan møte på de samme problemene i forhold til jenter. Det vil ikke si at sexlivet blir ukomplisert av å være med en jente, snarere tvertimot( også erfart) Du burde kanskje vurdere å ta kontakt med en sexolog, før du skader deg selv for mye. lykke til 0 Siter
tjohei Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Skrevet 30. oktober 2009 Hva med å vente med sex til du finner noen som er god mot deg? Det er ikke rart du føler dette er et overgrep. Men fortsetter du å ha sex med drittsekker vil du bare forsterke den opplevelsen du sitter med nå....(snakker av erfaring) Ang. det å være lesbisk...Du kan møte på de samme problemene i forhold til jenter. Det vil ikke si at sexlivet blir ukomplisert av å være med en jente, snarere tvertimot( også erfart) Du burde kanskje vurdere å ta kontakt med en sexolog, før du skader deg selv for mye. lykke til Jeg lever i sølibat. Det er kanskje det beste for meg. Jeg har ikke seksuelle behov. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.