Gjest sliten+deppa Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 et vidunderlig hjelpemiddel mot flere depresjonssymptomer enn tretthet? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Det er et godt antidepressivum. Særlig bra er det for de som har symptomer på tretthet og energiløshet. Som en sidevirkning kan det ha betydelig positive effekter på sexlivet. 0 Siter
Gjest sliten+deppa Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Det er et godt antidepressivum. Særlig bra er det for de som har symptomer på tretthet og energiløshet. Som en sidevirkning kan det ha betydelig positive effekter på sexlivet. Superv! Kan den kombineres med andet AD og Lamictal? Takk ! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Superv! Kan den kombineres med andet AD og Lamictal? Takk ! Ja, det kan den om legen kan det :-) 0 Siter
Gjest Plutselig forhåpningsfull Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Ja, det kan den om legen kan det :-) Oi, hørtes fint ut det med sexlivet. Har hatt det fint på Cipralex i flere år, men har ikke sexlyst lenger, har sex fordi en jo skal ha det. Tror du det er verdt å bytte til Wellbutrin, eller kan det være risikabelt?AT Wellbutirin ikke er noe for meg og så har jeg brukt opp sjansen min på Cipralex, hvis du skjønner. Har jo hørt om de som går tilbake til en medisin de har brukt før og så virker den ikke som forrige gang.Ka du tru ? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Oi, hørtes fint ut det med sexlivet. Har hatt det fint på Cipralex i flere år, men har ikke sexlyst lenger, har sex fordi en jo skal ha det. Tror du det er verdt å bytte til Wellbutrin, eller kan det være risikabelt?AT Wellbutirin ikke er noe for meg og så har jeg brukt opp sjansen min på Cipralex, hvis du skjønner. Har jo hørt om de som går tilbake til en medisin de har brukt før og så virker den ikke som forrige gang.Ka du tru ? Nå kjenner jeg ikke din sykehistore, så jeg kan ikke gi et meget velbegrunnet godt råd. Min umiddelbare reaksjon var dog: Prøv det! 0 Siter
Gjest 0oo Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Oi, hørtes fint ut det med sexlivet. Har hatt det fint på Cipralex i flere år, men har ikke sexlyst lenger, har sex fordi en jo skal ha det. Tror du det er verdt å bytte til Wellbutrin, eller kan det være risikabelt?AT Wellbutirin ikke er noe for meg og så har jeg brukt opp sjansen min på Cipralex, hvis du skjønner. Har jo hørt om de som går tilbake til en medisin de har brukt før og så virker den ikke som forrige gang.Ka du tru ? Bivirkninger på det seksuelle området skal en ikke kimse av. Det er et svært viktig område, og jeg hadde tatt sjansen om jeg var deg. 0 Siter
litt_anerledes Skrevet 29. mars 2015 Skrevet 29. mars 2015 Det er et godt antidepressivum. Særlig bra er det for de som har symptomer på tretthet og energiløshet. Som en sidevirkning kan det ha betydelig positive effekter på sexlivet. Hei! har begynt med dette en uke siden håper den funker Er litt usikker foreløpig pga bivirkninger har samme symptomer som du har ovennevnt tretthet og energiløshet men har angst også i tillegg tror du kommer den til fjerne angst også takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.