Gå til innhold

noen som vet når søke om forlenget ufør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går bra!! Jeg kan ikke love deg det hundre prosent sikkert, men har en sykepleiervenninne som jobber med vaksinasjon til daglig. Hun skal ikke vaksinere ifht svineinfluensaen, men har snakket med henne om den (ang. deg selvfølgelig uten å nevne deg) og hun sa at det ikke var liten grunn til bekymring. Du kan være uheldig å få litt bivirkninger - føle deg litt uggen, men de fleste unngår bivirkninger har det vist så langt i følge henne. Og det er ikke farlig om du skulle være så uheldig at du får bivirkninger.

Når vaksinen er satt er det en lettet Orio som sprader ut av legekontoret ;) Og du kan tryngt menge deg med hvem det skal være for da er du vaksinert ;)

Lykke, lykke til. Ikke meningen å gjøre narr av deg på noen måte (håper ikke du har følt det).

Skriv gjerne en liten melding her i morgen. Kommer til å tenke på deg!

Håper du får en god natts søvn!

I natt satser jeg på å sove godt, når alt er over. Skal snart dra, burde egentlig vært på vei ut allerede, men drøyer i det lengste. Vil vente kortest mulig tid når jeg kommer til legekontoret. De lovte at jeg skulle slippe inn med en gang, så jeg regner egentlig med at akkurat det ordner seg, de pleier å være greie sånn når det gjelder blodprøver.

*Det skal gå. Det er fort gjort. Det skal gå*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...