Gjest N82 Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Har noen opplevd det samme, tro? Plutselig en dag jeg skulle vise en eller annen et bilde, så var det ingen der - helt tomt. De var lagret på minnebrikke. Har behandlet mobilen "helt normalt". Noen som har peiling på hva som kan ha skjedd? 0 Siter
Gjest 4th avenue Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 hey i found its solution, connect the phone to d pc as a USB device (MASS STORAGE) and then go to PROPERTIES, then TOOL, then CHECK NOW then TICK BOTH THE OPTIONS n START CECKING, it works. Kilde: http://discussions.nokia-asia.com/discussions/board/message?board.id=smartphones&thread.id=77738 0 Siter
morsan Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Jepp, skjedde med meg med en Nokia av annen type. Minnekortet hadde plutselig blitt skadet - helt uten videre :-( 0 Siter
Gjest N82 Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 hey i found its solution, connect the phone to d pc as a USB device (MASS STORAGE) and then go to PROPERTIES, then TOOL, then CHECK NOW then TICK BOTH THE OPTIONS n START CECKING, it works. Kilde: http://discussions.nokia-asia.com/discussions/board/message?board.id=smartphones&thread.id=77738 Er nok minnekortet som er ødelagt. Når jeg prøver forslaget ditt, får jeg beskjed om at minnekortet ikke er tilgjengelig (selv om det står i). 0 Siter
Gjest N82 Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Jepp, skjedde med meg med en Nokia av annen type. Minnekortet hadde plutselig blitt skadet - helt uten videre :-( Og det var ødelagt for alltid ? 0 Siter
morsan Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Og det var ødelagt for alltid ? Antageligvis, men en IT-fyr på jobben skulle sjekke nærmere om det var mulig å hente ut det som var lagret på kortet. Har ikke hørt noe ennå. 0 Siter
Gjest mambaramba Skrevet 8. oktober 2009 Skrevet 8. oktober 2009 Samme skjedde meg etter en konsert der jeg ikke kunne ta bilder med vanlig kamera. Alle bildene er borte. De bildene jeg har tatt i ettertid finnes fremdeles på mobilen. 0 Siter
Gjest mambaramba Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Er nok minnekortet som er ødelagt. Når jeg prøver forslaget ditt, får jeg beskjed om at minnekortet ikke er tilgjengelig (selv om det står i). Jeg tenkte å prøve det sammen, men finner ikke den tools-osv-biten. Hvor er det? 0 Siter
Gjest mambaramba Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 hey i found its solution, connect the phone to d pc as a USB device (MASS STORAGE) and then go to PROPERTIES, then TOOL, then CHECK NOW then TICK BOTH THE OPTIONS n START CECKING, it works. Kilde: http://discussions.nokia-asia.com/discussions/board/message?board.id=smartphones&thread.id=77738 Har du gjort dette selv? Jeg finner properties (egenskaper), men ikke tools osv. Dette skal være når man klikker på USB-devicen', sant? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.