Gå til innhold

Nokia N82 - bildene er forsvunnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen opplevd det samme, tro? Plutselig en dag jeg skulle vise en eller annen et bilde, så var det ingen der - helt tomt. De var lagret på minnebrikke. Har behandlet mobilen "helt normalt".

Noen som har peiling på hva som kan ha skjedd?

Skrevet

Jepp, skjedde med meg med en Nokia av annen type. Minnekortet hadde plutselig blitt skadet - helt uten videre :-(

Skrevet

hey i found its solution, connect the phone to d pc as a USB device (MASS STORAGE) and then go to PROPERTIES, then TOOL, then CHECK NOW then TICK BOTH THE OPTIONS n START CECKING, it works.

Kilde: http://discussions.nokia-asia.com/discussions/board/message?board.id=smartphones&thread.id=77738

Er nok minnekortet som er ødelagt. Når jeg prøver forslaget ditt, får jeg beskjed om at minnekortet ikke er tilgjengelig (selv om det står i).

Skrevet

Jepp, skjedde med meg med en Nokia av annen type. Minnekortet hadde plutselig blitt skadet - helt uten videre :-(

Og det var ødelagt for alltid ?

Skrevet

Og det var ødelagt for alltid ?

Antageligvis, men en IT-fyr på jobben skulle sjekke nærmere om det var mulig å hente ut det som var lagret på kortet. Har ikke hørt noe ennå.

Gjest mambaramba
Skrevet

Samme skjedde meg etter en konsert der jeg ikke kunne ta bilder med vanlig kamera. Alle bildene er borte. De bildene jeg har tatt i ettertid finnes fremdeles på mobilen.

• 1 måned senere...
Gjest mambaramba
Skrevet

Er nok minnekortet som er ødelagt. Når jeg prøver forslaget ditt, får jeg beskjed om at minnekortet ikke er tilgjengelig (selv om det står i).

Jeg tenkte å prøve det sammen, men finner ikke den tools-osv-biten. Hvor er det?

Gjest mambaramba
Skrevet

hey i found its solution, connect the phone to d pc as a USB device (MASS STORAGE) and then go to PROPERTIES, then TOOL, then CHECK NOW then TICK BOTH THE OPTIONS n START CECKING, it works.

Kilde: http://discussions.nokia-asia.com/discussions/board/message?board.id=smartphones&thread.id=77738

Har du gjort dette selv? Jeg finner properties (egenskaper), men ikke tools osv. Dette skal være når man klikker på USB-devicen', sant?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...