Gå til innhold

Rotfylling


Gjest gemo

Anbefalte innlegg

Jeg har en betennelse i tannkjøttet mellom to jeksler. Jeg var hos tannlegen min i går og han renset opp noe, men han sa jeg måtte komme tilbake å rotfylle den ene tannen på siden av betennelsen. Jeg har ikke vondt i tannen, bare i tannkjøtttet. Det er en krone på tannen, og den må vel da av og dette blir en dyr fornøyelse. Er dette bare for å tjene penger? Eller er det nødvendig? Hadde det vært tannen som var vond, så ville jeg skjønt det. Jeg mener jeg bare burde fått noe betennelsesdempende og opprenskning av tannkjøttet. Takknemlig for raskt svar, da jeg har fått time for rotfylling på mandag førsstkommende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...