Gå til innhold

Hjemmelaget vin


suzann1365381182

Anbefalte innlegg

suzann1365381182

Er det godt? Jeg har ikke smakt det siden jeg var veldig ung, og det gir ingen gode minner.

Jeg tipper kvaliteten på vinen er bedre i dag, men jeg er også blitt mer kresen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er utrolig mange år siden jeg smakte hjemmelaget vin fra slike "pakker". Ikke særlig bra, men hjemmelaget hvitvin funket faktisk godt i ostefondue. Mulig pakkene har blitt bedre med årene. Det skader jo ikke å prøve?

Jeg har for ikke så veldiglenge siden smakt min tantes _virkelig hjemmelagede_ vin, dvs at hun gjør alt fra scratch og ikke kjøper non pakkeløsning. Det betyr da at vinen er laget av norske bær og frukter, og blir da noe helt annet enn rødvin og hvitvin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

--->Jeg har ikke smakt det siden jeg var veldig ung, og det gir ingen gode minner.

Det kan man trygt si! Tviler på at det har blitt noe bedre, men kommer ikke til å forsøke det igjen. Det finnes ett og annet jeg har vokst fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

--->Jeg har ikke smakt det siden jeg var veldig ung, og det gir ingen gode minner.

Det kan man trygt si! Tviler på at det har blitt noe bedre, men kommer ikke til å forsøke det igjen. Det finnes ett og annet jeg har vokst fra.

''Det finnes ett og annet jeg har vokst fra.''

Amen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...