Gjest Niccola 0 0 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg må innrømme at det virker som jeg reagerer litt negativt på sukker. Hadde en sjokoladeplate liggende, og puttet i meg 4 ruter. Nå, 5 min etterpå, har jeg hjertebank. Er det vanlig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke fullt så sykelig opptatt av det sunne 0 0 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Da tror jeg heller du er sykelig opptatt av hva som er sunt.... det er nok din dårlige samvittighet som slo inn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV 4 709 0 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Det skjer med meg også hvis jeg ikke har spist noe annet på en stund. Jeg tror jeg reagerer på plutselige blodsukkerendringer, men tviler på at det er farlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstlyng 0 0 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg får det sånn også om jeg kutter ut sukker over tid. Skikkelig hjertebank, har lurt på hvorfor jeg også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vaffelhjerte 0 0 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Da tror jeg heller du er sykelig opptatt av hva som er sunt.... det er nok din dårlige samvittighet som slo inn. Det tror jeg også Det skal nok mere til enn som så for å få hjertebank. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola 0 0 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Da tror jeg heller du er sykelig opptatt av hva som er sunt.... det er nok din dårlige samvittighet som slo inn. Jeg sykelig opptatt av det sunne.. ja, den var ny :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trist jente 0 0 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Nærliggende å tenke at den plutselige blodsukkerstigningen er årsaken. Særlig hvis du spiste sjokoladen på tom mage. Farlig er det ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola 0 0 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Nærliggende å tenke at den plutselige blodsukkerstigningen er årsaken. Særlig hvis du spiste sjokoladen på tom mage. Farlig er det ikke. Neida, ikke redd for at det er farlig :-) Men litt urovekkende at kroppen reagerer sånn på bare litt sukker. Tenk på alt sukkeret i får i oss i løpet av en dag, en uke, osv. Var ikke så veldig lenge etter frokost heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trist jente 0 0 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Neida, ikke redd for at det er farlig :-) Men litt urovekkende at kroppen reagerer sånn på bare litt sukker. Tenk på alt sukkeret i får i oss i løpet av en dag, en uke, osv. Var ikke så veldig lenge etter frokost heller. Noen tåler nok sukker bedre enn andre. Jeg er nødt til å spise noe ordentlig før jeg spiser sukker. Ellers får jeg nærmest føling - hjertebank, svimmelhet, uklart/tåkete syn, slapp, gelè i kroppen. Ikke veldig praktisk, men sånn er det nå. Spiser jeg mer "kamuflert" sukker reagerer jeg ikke på samme måte for da er det langsomme karbohydrater samtidig. Du har rett i at vi får i oss enorme mengder sukker ja, i mange av produktene tenker man ikke på at at det er sukker i det hele tattt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.