Gjest blue and yellow 0 0 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hva skal jeg finne på i helgen siden kjæresten min er bortreist? Jeg savner han slik at det gjør vondt. Jeg skulle så gjerne ha sittet i armkroken hans i morgen kveld og sett på en film... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blanke ark 464 0 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Gjør noen av de hyggelige tingene som du gjorde før dere ble kjærester. Vær sammen med venner som får for lite oppmerksomhet etter at du flytta inn i armkroken til kjæresten. Vask rundt til musikken du liker best. Gå tur til nye steder. Kjøp inn masse ferske aviser og kos deg med ei kanne god kaffe og masse lesestoff. Se film aleine. Eller som jeg som regel gjør ved sånne anledninger: Kast bort altfor mye tid med å sitte på nettet.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.