Gå til innhold

Tannregulering


Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Hei. Jeg hadde regulering både oppe og nede. Når de ble tatt bort, ble det festet ståltråd bak begge tannrekkene. Noen uker senere løsnet den nedre etter at jeg hadde lagt meg. Iløpet av natten skle to av tenne "ut av plass". den ene litt fremover og den andre bakover. Fikk på ny regulering.. men etter noen dager klarte jeg ikke å ha den lenger. Den fremste tanna presset reguleingen så hardt inn mot leppene at jeg hadde store gnagsår. Kunne ikke spise eller drikke. Prøvde alt fra gele og papirlapper for å hindre større sår. Fikk den fjernet. Ble vandt til det, og det synes ikke når jeg smiler. Iallefall ikke så godt. Men nå begynner det å bli mer ubeghagelig. Alltid sår på tunga. Og så fort det kommer noe mellom tennene, eksempel et hår, gjør det vondt i alle de fremste tennene. Virker også som det i senere tid har blitt værre, at tennene sklir mer ut. Regner egentlig med at ettersom jeg selv valgte å fjerne reguleringen, at det ikke har noe å si på prisen. Men man vet aldri. Derfor lurer jeg på om tannlegen har en liten del av ansvaret og at jeg kan få redusert prisen. Tross alt ikke min feil at reguleringen ikke sitter. I tillegg var det i mine øyne ikke nødvendig å ha regulering på de nedre tennene, ettersom det var bare hjørne tennene som ikke satt helt rett. Kan kalle det en liten vridning (reguleringen på de nedre tennene ble festet etter noen mnd. Har du noen råd og tips om hva jeg kan gjøre? Kreve regulering/lavere pris, opperere? (Tannlegen er kommunestyrt) MVH Daniel Larsson, en som sliter daglig med ubehageligheter i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...