nick 6 473 84 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 http://www.dagbladet.no/2009/10/16/nyheter/innenriks/utenriks/dodsfall/stersund/8551660/ Jeg lurer på hva advokater som forsvarer mennesker som helt åpenbart er skyldige, føler når de greier å få dem ut på gata igjen? En seier, eller sover de dårlig etterpå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion 13 082 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det lurer jeg og virkelig på! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola 0 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Fy flate.... Det lyser SKYLDIG av dette. Gikk rett ut fordi han hadde hodepine? Finnes ikke sannsynlig. Han ville ligget i senga og gnidd seg mot hodet. Og han ville definitivt gått på do før han bevegetseg ut. Dette tror ikke jeg heller et sekund på. I tillegg har han tildigere kuttet en kvinne i underlivet - denne kjæresten hadde samme skadene.. Var både dommer og jury døvblinde i denne saken?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja 10 668 6 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Tja... det er jo jobben deres. Men jeg ville ikke valgt den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny 2 221 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Fy flate.... Det lyser SKYLDIG av dette. Gikk rett ut fordi han hadde hodepine? Finnes ikke sannsynlig. Han ville ligget i senga og gnidd seg mot hodet. Og han ville definitivt gått på do før han bevegetseg ut. Dette tror ikke jeg heller et sekund på. I tillegg har han tildigere kuttet en kvinne i underlivet - denne kjæresten hadde samme skadene.. Var både dommer og jury døvblinde i denne saken?? Var både dommer og jury døvblinde i denne saken?? Det var de og det har vi ofte fått bevist den siste tiden. :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilaria 427 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Litt av en sak, men man må ha en forsvarer da, enten man er skyldig eller uskyldig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 689 1 436 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 En forferdelig sak. Men en rettsstat fordrer at man har visse rettsikkerhetsgarantier, derunder en forsvarer. Dette gjelder også saker der tiltalte sier seg skyldig. En forsvarer må forholde seg til den versjonen som hans klient forteller ham - det skulle tatt seg ut om forsvarere begynte å påstå at tiltalte er skyldig, stikk i strid med tiltaltes egen innrømmelse under saken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.