Gå til innhold

Min 4 år gamle gutt røyker

Gjest Kjederøykeren
 Del

Anbefalte innlegg

Gjest Kjederøykeren

Jeg røyker selv og tror nok han har tatt opp vanen fra meg, men jeg synes det er litt tidlig. Hvorfor skal jeg få han til å slutte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trollungenja

Vi har det samme problemet her, værst synes jeg det er at 2-åringen allerede er i gang. Men den skal tidlig krøkes, som ett eller annet......, sies det. Jeg orker ikke bruke så mye energi på dette, enhver er ansvarlig for sitt eget liv og sine valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjederøykeren

La barnehagen ta seg av saken.

Han går ikke i barnehagen da. Er nok fordi han går hjemme med meg hele dagen og er en passiv røyker at han har blitt avhengig. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest svingstang på badet

Han går ikke i barnehagen da. Er nok fordi han går hjemme med meg hele dagen og er en passiv røyker at han har blitt avhengig. :(

Er vel ingen som røyer inne nu for tiden. Hvis man ikke heter "Pepan" da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Nå er det på tide å sette ned foten. Røyking tillates heretter kun på rommet hans, ikke i husets øvrige fellesområder. Det får være visse grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Herregud, du er helt uansvarlig som forelder! Barnet ditt kommer til å bli mobbet. Alle vet at det er snus som gjelder blant førskolebarna nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban

Burde du ikke spørre _hvordan_ du skal få ham til å slutte, ikke _hvorfor_?

Jeg synes du skal få ham hektet på noe annet, f.eks. dataspill eller alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Hvorfor? Jo fordi det blir dyrt for deg å betale for sigaretter til dere begge. Kanskje du skal peise han over på piperøyking?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Axcia

Hvorfor? Jo fordi det blir dyrt for deg å betale for sigaretter til dere begge. Kanskje du skal peise han over på piperøyking?

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

morsan

Burde du ikke spørre _hvordan_ du skal få ham til å slutte, ikke _hvorfor_?

Jeg synes du skal få ham hektet på noe annet, f.eks. dataspill eller alkohol.

''Jeg synes du skal få ham hektet på noe annet, f.eks. dataspill eller alkohol.''

Ja, man får si som Per Inge Torkildsen: Gi ungene en flaske sprit før idretten tar dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hvor er hjelpen når man trenger den? ;P

Du... dette er det ingen som tror på, vet du:-)

Å jo da! _jeg_ tror på det. Jeg er sjokkert!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fresja

Denne er sann: Nabogutten, 3 år, drakk seg full på øl. Det skulle ikke så mye til før han sjanglet. Det var en 16-åring som skjenket ham litt på tull. Trodde ikke den lille likte det. Men han drakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistera

Denne er sann: Nabogutten, 3 år, drakk seg full på øl. Det skulle ikke så mye til før han sjanglet. Det var en 16-åring som skjenket ham litt på tull. Trodde ikke den lille likte det. Men han drakk.

Jeg var helt gal etter øl før jeg fyllte 5;) søskenbarna mine syntes dette var morsomt at jeg hellte i meg flaska som de hadde stjelt;) hihi...

men så fikk jeg gjæra saft av mormor engang også, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

• Opprett ny...