filiokus81 3 547 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg skal på salsakurs, og gleder meg vilt! Men jeg lurer på hvilke sko man bruker? Er som dere skjønner helt grønn :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana 0 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Du er kvinne? Jeg har gått på salsakurs, og det er kjmepgøy .-). Gled deg! Skoene bør være med hæl (trenger ikke være kjempehøye hæler, men litt bør du ha), de bør ha glatt såle og sitte godt på foten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line 6 704 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det er best å bruke dansesko om du skal danse mye, slike som ikke har noen såle midt under foten - bare på tå og hæl. Er det bare sånn lell, ta på sko som er gode. Noen bruker høyhælte sko, men det er ikke bra for en nybegynner... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline 2 171 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Man kan godt ha lave dansesko også, sneakers: http://www.ladanse.no/?container_id=47 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.