Gå til innhold

Takk for hjelpa da psykiater


Gjest J31!

Anbefalte innlegg

det eneste du kunne sagt var ja eller nei, i stedet må jeg oppsøke lege vakta. Dette tar fullstendeg knekken på meg.

Jeg har nå gjort alt jeg kan og når du ikke vil hjelpe meg må lege vakta det.

Beklager at jeg er så svak og angst fylt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest høstlyng

Ja, men så dra til legevakta da. Da gjør du ihvertfall noe aktivt i RL. Slutt å synes så synd på deg selv og spille på at de her skal få dårlig samvittighet. Du er et voksent menneske og nå er det på høy tid at du søker hjelp i RL. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rainy Days

Ja, men så dra til legevakta da. Da gjør du ihvertfall noe aktivt i RL. Slutt å synes så synd på deg selv og spille på at de her skal få dårlig samvittighet. Du er et voksent menneske og nå er det på høy tid at du søker hjelp i RL. Lykke til videre!

Har du noen gang søkt hjelp hos legevakta ved psykiske kriser må jeg spørre? Der møter du arrogante kvinnfolk som bagatliserer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men så dra til legevakta da. Da gjør du ihvertfall noe aktivt i RL. Slutt å synes så synd på deg selv og spille på at de her skal få dårlig samvittighet. Du er et voksent menneske og nå er det på høy tid at du søker hjelp i RL. Lykke til videre!

Ja er på vei eit nå. Dette får konsekvenser for meg for resten av livet og ikke faen om jeg skal stole på noen proff mer!!! Ingen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest høstlyng

Har du noen gang søkt hjelp hos legevakta ved psykiske kriser må jeg spørre? Der møter du arrogante kvinnfolk som bagatliserer!

Faktisk så har jeg gjort det, og jeg har blitt tatt på alvor alle ganger. Kanskje er jeg heldig som har så gode hjelpere rundt meg, men jeg har hele tiden også vært ærlig på hvordan jeg har hatt det.

Vet ikke hva du legger i å bli tatt på alvor da, men jeg har ihvertfall fått hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstlyng

Ja er på vei eit nå. Dette får konsekvenser for meg for resten av livet og ikke faen om jeg skal stole på noen proff mer!!! Ingen!!

Du må begynne å stole på deg selv istedet for sånne "proffe duster" kan du skjønne :). Slike proffer er ikke overmennesker de heller. De har en utdannelse, men utover det er de vanlige mennesker med vanlige følelser som deg og meg :). Bra du søker hjelp og gjør noe aktivt, det er positivt for deg det, skal jeg si deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f.. så utakknemlig du er.. jeg blir flau på dine vegne.

Jeg synes ikke bittelitt synd på deg. Kom deg til legevakten, det er det vanlige mennesker gjør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest firepile

''Jeg har nå gjort alt jeg kan og når du ikke vil hjelpe meg''

nhd er vel ikke din private psykiater? Det er _ingen_ her inne som har fått så mange svar som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f.. så utakknemlig du er.. jeg blir flau på dine vegne.

Jeg synes ikke bittelitt synd på deg. Kom deg til legevakten, det er det vanlige mennesker gjør..

jeg klarte ikke gå inn men ja jeg er en utakknemlh dritt kjerring dere aldri skulle hjulpet :(Ingen skal få komme inn på meg mer etter dette. Ikke når det gjør så vondt og en profesjonell ikke forstår det. Jeg kan ikke utsette meg for noe sånt mer pga barna så behandling er fåfengt :( jeg orker ikke tanken på det mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Gjentar det jeg sa i går: Det får være måte på selvsentrerthet og selvmedlidenhet. NHD har brukt mye tid på deg.

Godt at du tar grep og gjør noe i RL - lykke til med dét! :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi oppfordrer nå alle til å ikke fortsette diskusjonen i disse trådene som J31 har startet.

og dere skal ikke få høre mer fra meg mer. Jeg skal aldri plage noen mer :( aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

jeg klarte ikke gå inn men ja jeg er en utakknemlh dritt kjerring dere aldri skulle hjulpet :(Ingen skal få komme inn på meg mer etter dette. Ikke når det gjør så vondt og en profesjonell ikke forstår det. Jeg kan ikke utsette meg for noe sånt mer pga barna så behandling er fåfengt :( jeg orker ikke tanken på det mer

Doktoronline.no sitt psykiatriforum er ikke et behandlingssted. Spørsmål og svar her kan ikke erstatte behandling i det ordinære helsevesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doktoronline.no sitt psykiatriforum er ikke et behandlingssted. Spørsmål og svar her kan ikke erstatte behandling i det ordinære helsevesen.

vet det men det eneste jeg spurte dere om var om dere var sinte på meg pga alt og nhd har også sagt han er det før så da har jeg grunn til det. Ingen av dere svarte meg. Det eneste jeg ba om var et ja eller nei og ikke mer. Sikkert en fille ting for dere men for meg som ikke stoler på folk får det konsekvenser :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shunyata

Doktoronline.no sitt psykiatriforum er ikke et behandlingssted. Spørsmål og svar her kan ikke erstatte behandling i det ordinære helsevesen.

Denne J31 sliter så mye at h*n skulle absolutt fått profesjonell behandling...

Her er det en som virkelig roper om hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...