Gå til innhold

Takk for hjelpa da psykiater


Gjest J31!

Anbefalte innlegg

Gjest har aldri sett maken

vet det men det eneste jeg spurte dere om var om dere var sinte på meg pga alt og nhd har også sagt han er det før så da har jeg grunn til det. Ingen av dere svarte meg. Det eneste jeg ba om var et ja eller nei og ikke mer. Sikkert en fille ting for dere men for meg som ikke stoler på folk får det konsekvenser :(

Fy faen du er utakknemlig og manipulerende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Denne J31 sliter så mye at h*n skulle absolutt fått profesjonell behandling...

Her er det en som virkelig roper om hjelp...

Det er vel få som er uenig i det, men det er faktisk ikke dols eller NHD's ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne J31 sliter så mye at h*n skulle absolutt fått profesjonell behandling...

Her er det en som virkelig roper om hjelp...

Men det kan da hverken hun eller noen annen få her på DOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shunyata

Det er vel få som er uenig i det, men det er faktisk ikke dols eller NHD's ansvar.

Nei...men jeg håper h*n etterhvert skjønner selv at h*n trenger hjelp...

H*n kan ikke motta hjelp selv før h*n er moden for det....

Jeg syns virkelig synd på J31...og det som h*n eventuellt sliter med...

Hadde jeg vært J31`s nærmeste...så ville jeg blitt med for eventuell innleggelse for behandling...

Kanskje h*n har noen nærmiljøet som kan hjelpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Denne J31 sliter så mye at h*n skulle absolutt fått profesjonell behandling...

Her er det en som virkelig roper om hjelp...

Mennesker som trenger profesjonell hjelp, må sørge for å få det ved å oppsøke sin fastlege og evt. bli viderehenvist til spesialisthelsetjenesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Nei...men jeg håper h*n etterhvert skjønner selv at h*n trenger hjelp...

H*n kan ikke motta hjelp selv før h*n er moden for det....

Jeg syns virkelig synd på J31...og det som h*n eventuellt sliter med...

Hadde jeg vært J31`s nærmeste...så ville jeg blitt med for eventuell innleggelse for behandling...

Kanskje h*n har noen nærmiljøet som kan hjelpe...

Vennligst avslutt denne diskusjonen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei...men jeg håper h*n etterhvert skjønner selv at h*n trenger hjelp...

H*n kan ikke motta hjelp selv før h*n er moden for det....

Jeg syns virkelig synd på J31...og det som h*n eventuellt sliter med...

Hadde jeg vært J31`s nærmeste...så ville jeg blitt med for eventuell innleggelse for behandling...

Kanskje h*n har noen nærmiljøet som kan hjelpe...

Det går bra. Jeg har fått lagt meg litt nå og trenger bare litt fred så går det bra igjen. Ville bare si at du ikke skal bekymre deg. Og jeg søker hjelp, og får den forhåpentligvis snart. For jeg vil ikke ha det sånn. Dette skremmer vettet av meg. Takk for hjelpa til deg og alle andre her inne i dag. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere i dag. Tusen takk. Og unnskyld til webm og nhd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doktoronline.no sitt psykiatriforum er ikke et behandlingssted. Spørsmål og svar her kan ikke erstatte behandling i det ordinære helsevesen.

Jeg er veldig redd.. Redd for at nhd skal gjøre noe "mot" meg når det gjelder barna. Jeg har nemlig vært på behandling der før. Jeg vet ikke hva han kan gjøre, spesielt nå. Han har makt. Det er en grusom tanke :( Kan du bare spørre han om det kan skje og videreformidle det til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...