Maximia 834 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Baby påkjørt av toget - overlevde. http://www.dagbladet.no/2009/10/16/nyheter/utenriks/togulykke/australia/8601119/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust 0 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Å - det var helt forferdelig å se på!!!!! Jeg begynte å grine da jeg så filmen.... For et mirakel at dette gikk bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alle kluter til 0 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Å - det var helt forferdelig å se på!!!!! Jeg begynte å grine da jeg så filmen.... For et mirakel at dette gikk bra! Jeg begynte ikke å grine. Har sett så mye gross, men det var bra den overlede, det skulle man ikke ha trodd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 681 1 429 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Utrolig. Jeg så klippet på nyhetene. Ikke bare utrolig flaks for babyen, men også flaks at ikke moren hoppet etter vogna ned på sporet. Hadde hun gjort det, hadde det garantert ikke gått bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alle kluter til 0 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Utrolig. Jeg så klippet på nyhetene. Ikke bare utrolig flaks for babyen, men også flaks at ikke moren hoppet etter vogna ned på sporet. Hadde hun gjort det, hadde det garantert ikke gått bra. Utrolig heldig ja. Barnet havnet under toget, om moren hadde hoppet etter hadde det blitt mye blod. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.