Gjest deilig assa 0 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ja, livet er herlig. Ha en erotisk fredag! *plystrer inn i helga* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alle kluter til 0 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ha en god helg Jølsen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest deilig assa 0 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ha en god helg Jølsen. Du tar helt feil. Nyt livet! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alle kluter til 0 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Du tar helt feil. Nyt livet! :-) Det er ikke lik deg å være så positiv nei, men å å rekke tunge til de som har det vanskelig er ganske likt deg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest deilig assa 0 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det er ikke lik deg å være så positiv nei, men å å rekke tunge til de som har det vanskelig er ganske likt deg. Jeg er ikke Jølsen. Det er ikke lov å være positiv her i dag? Dette er åpent forum, og alt dreier seg vel ikke om død og faen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maniana 0 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg er ikke Jølsen. Det er ikke lov å være positiv her i dag? Dette er åpent forum, og alt dreier seg vel ikke om død og faen? Enig! Livet er ganske deilig og det er lov å være blid... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alle kluter til 0 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Enig! Livet er ganske deilig og det er lov å være blid... ;-) Hvis livet er ganske deilig skjønner jeg ikke hva du har å gjøre her. Da mitt liv var "ganske deilig" hadde jeg ikke behov for å snakke med folk i den virtuelle verdenen. Hvorfor du later som forstår jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest deilig assa 0 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hvis livet er ganske deilig skjønner jeg ikke hva du har å gjøre her. Da mitt liv var "ganske deilig" hadde jeg ikke behov for å snakke med folk i den virtuelle verdenen. Hvorfor du later som forstår jeg ikke. Dårlig vær = nettsurfing. Blid :-))))))))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest deilig assa 0 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Enig! Livet er ganske deilig og det er lov å være blid... ;-) I like your attitude! :-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maniana 0 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hvis livet er ganske deilig skjønner jeg ikke hva du har å gjøre her. Da mitt liv var "ganske deilig" hadde jeg ikke behov for å snakke med folk i den virtuelle verdenen. Hvorfor du later som forstår jeg ikke. ''Hvis livet er ganske deilig skjønner jeg ikke hva du har å gjøre her. Da mitt liv var "ganske deilig" hadde jeg ikke behov for å snakke med folk i den virtuelle verdenen. Hvorfor du later som forstår jeg ikke.'' Later som hva da? Synes livet er ganske deilig jeg,det er mye ant også... Har mange meninger om livet,en av dem er at livet faktisk er ganske deilig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maniana 0 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 I like your attitude! :-D ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 He, he 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.