Gå til innhold

Quiz: Legendariske kvinner


morsan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå måtte jeg le, men det er aldri for sent å lære, vet du;))

Jeg trodde jeg kom til å få 1 riktig og så på meg selv som uslåelig kunnskapsløs, men litt flaks har man jo når man gjetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg trodde jeg kom til å få 1 riktig og så på meg selv som uslåelig kunnskapsløs, men litt flaks har man jo når man gjetter.

Det er jo lov;) Kan hende det lå noe i underbevisstheten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær flau;)

Jeg kjenner din kapasitet, og den er ganske imponerende! Men google er selvfølgelig alles venn;)

Jeg elsker quiz! Kan ikke få nok av dem, men de må være seriøse! Ikke ala "hvem er du i friends?".....

Flau er jeg ikke:-) Vte ikke hvor du leser inn det:-) Men greit å få fram at det _også_ er et spørsmål om forberedelser:-)

Jeg tror det var Roald Amundsen som sa at noen mennesker ikke gjør de nødvendige forberedelser og når de så ikke lykkes, kalles det ofte for uflaks, mens andre gjør de riktige forberedelser og når de lykkes, kalles det ofte for flaks;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott quiz :).

13/15 her, ikke verst, all den tid jeg motstod fristelsen til å google.

Bommet på Bandaranaike og Lady Godiva.

Ja, den første der ville jeg ha bommet på selv også, hvis jeg ikke hadde googlet det først:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

15/20 på floder og fjell - også mer enn forventet :-).

Forøvrig svært imponert (og litt forundret) over quiz'ene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Ja, den første der ville jeg ha bommet på selv også, hvis jeg ikke hadde googlet det først:-)

Må beskjemmet innrømme at jeg aldri har hørt om damen. Tenkte at det nettopp derfor kanskje var riktig svar, men valgte å stole på det jeg selv trodde var rett *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15/20 på floder og fjell - også mer enn forventet :-).

Forøvrig svært imponert (og litt forundret) over quiz'ene :-)

''(og litt forundret)''

Å? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12/15 - men bare "Temmelig bra" - hrmf ;) Gjettingen gikk dårlig denne gangen, var ikke mye gjetting blant de 12 rette :)

Visste ikke at du lager quiz'er morsan :)

Denne var bra! Fint med ordentlige spørsmål og korrekte setninger ;) Mye rart der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12/15 - men bare "Temmelig bra" - hrmf ;) Gjettingen gikk dårlig denne gangen, var ikke mye gjetting blant de 12 rette :)

Visste ikke at du lager quiz'er morsan :)

Denne var bra! Fint med ordentlige spørsmål og korrekte setninger ;) Mye rart der ute.

''men bare "Temmelig bra" - hrmf ;) ''

Ok, skal skjerpe meg neste gang jeg skal lage quiz og ha mer positiv tilbakemelding på bra score:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''men bare "Temmelig bra" - hrmf ;) ''

Ok, skal skjerpe meg neste gang jeg skal lage quiz og ha mer positiv tilbakemelding på bra score:-)

Takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...