Gjest strekkis 0 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg oppdaget plutselig et rødt, ca 5 cm langt merke på siden av magen, som ser ut som et kloremerke. Det svir litt. Virker som det bare plutselig kom nå, men jeg aner ikke hvordan jeg kan ha fått det. Er gravid og har fått litt mage, men ingen strekkmerker, foreløpig. Er det slik de oppstår? Bare sånn plutselig? Og bare en om gangen? Og svir de? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Una Meluna 0 0 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Strekkmerker er som regel hvite og man kjenner dem som regel ikke noe særlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest reif 0 0 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Strekkmerker er som regel hvite og man kjenner dem som regel ikke noe særlig. Strekkmerkene min var røde først, deretter bleknet de til hvite. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm 10 914 36 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Strekkmerker er som regel hvite og man kjenner dem som regel ikke noe særlig. Strekkmerkene blir hvitere med tiden ja, men de er røde i det de "bryter ut", og det kan gjerne svi litt da det faktisk er underhuden som sprekker:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest norgeskart 0 0 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Det er strekkmerke, ja. Det blir hvitere med tiden, men er rødt når det oppstår. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.