gnochi 144 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det går og surrer en NextGentel-reklame på tv for tida, der to fyrer mimrer om hvordan det var før i tida,.da vi måtte sitte og vente på nettet mtp hastighet... Han fyren som står, i rutete skjorte, det er noe veldig kjent med han!! Noen som vet hva han heter/hvor jeg har han fra, er han kjent fra noe annet på tv? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest youtube 0 0 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 antar du mener dennne? vet ikke noe mer om personen, dessverre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gnochi 144 0 Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2009 antar du mener dennne? vet ikke noe mer om personen, dessverre Ja, er den reklamen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera 4 578 0 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ja, er den reklamen Kjenner han igjen jeg også, sikkert fra en annen reklame... der hadde han briller tror jeg;) men husker ikke hvilken det var ... tror jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Studiocore2 1 0 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Rune fra U, på NRK i gamle dager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.