Gjest En bedre hverdag? 0 0 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Dere kan ikke ha unngått å se reklamen fra altshop.no på toppen av siden og til høyre. Noen her som har forsøkt de nøttene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nøtteknekkern 0 0 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hos meg er det reklame for bind, da er det vel for mange nøttefri sone 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 836 5 418 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 I en test av mange ulike typer "rengjøringsmidler" fikk de vel dårligere karater enn bare rent vann? Lurer på om det var i forbrukerrapporten for en god stund siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En bedre hverdag? 0 0 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 I en test av mange ulike typer "rengjøringsmidler" fikk de vel dårligere karater enn bare rent vann? Lurer på om det var i forbrukerrapporten for en god stund siden. Takk for linken. Trad. vaskemiddeler er best ser jeg. Vaskenøtter har til og med en større blekeeffekt enn trad. vaskemiddel. http://forbrukerportalen.no/Tester/2008/test_av_alternative_vaskemidler?expandedtopic=1211783774.02 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hos meg er det reklame for bind, da er det vel for mange nøttefri sone *fnis* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan 55 681 1 429 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hos meg er det reklame for bind, da er det vel for mange nøttefri sone *s* Si ikke det - jeg har hørt rykter om at enkelte av de mennene som sykler Trondheim - oslo og sikkert også andre langvarige ritt har benyttet seg av bind i underbuksa for å skåne understellet noe mot den langvarige belastningen. Jeg har sågar hørt en historie som påstås å være sann, om en syklist som misforsto dette tipset, og festet binden med limsiden OPP! Hvor lenge han var "ute av dansen" etter sykkelrittet, vites ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 *s* Si ikke det - jeg har hørt rykter om at enkelte av de mennene som sykler Trondheim - oslo og sikkert også andre langvarige ritt har benyttet seg av bind i underbuksa for å skåne understellet noe mot den langvarige belastningen. Jeg har sågar hørt en historie som påstås å være sann, om en syklist som misforsto dette tipset, og festet binden med limsiden OPP! Hvor lenge han var "ute av dansen" etter sykkelrittet, vites ikke. ROFL!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.