Gå til innhold

Hva skal dere ha ....


astridny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Unga har valgt taco til min store fortvilelse. Lager den med kyllingfilet i biter, da er det ihvertfall litt mer spennende.

Jeg er sååå lei av taco! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unga har valgt taco til min store fortvilelse. Lager den med kyllingfilet i biter, da er det ihvertfall litt mer spennende.

Jeg er sååå lei av taco! ;)

Sjæl ass! Taco har virkelig blitt bånn i bøtten for min del, er såååå lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjæl ass! Taco har virkelig blitt bånn i bøtten for min del, er såååå lei!

Takk, endelig en som forstår meg! ;) All texmex-mat smaker jo helt likt av det derre ekle cumin-krydderet. Også stinker det taco i hele kåken resten av kvelden. Nei, jeg er helt enig med deg. Taco er rock bottom for tida. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, endelig en som forstår meg! ;) All texmex-mat smaker jo helt likt av det derre ekle cumin-krydderet. Også stinker det taco i hele kåken resten av kvelden. Nei, jeg er helt enig med deg. Taco er rock bottom for tida. ;)

Ja fy det krydderet har jeg opp i halsen!!! Texmex mat er over og ut for min del på en goood stund :) Er jo såååå mye annen mat som er 500 tusen ganger bedre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unga har valgt taco til min store fortvilelse. Lager den med kyllingfilet i biter, da er det ihvertfall litt mer spennende.

Jeg er sååå lei av taco! ;)

Synes taco er godt fortsatt, jeg. Heldigvis, for det er podens favoritt. Jeg er velsignet med at jeg er glad i nesten all mat. Ekstremt lite kresen og matsnobbete:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ufffffffffffffffffffffffffffffff

Aner ikke, ingenting frister og gidder ikke, spiste et par pizzastykker fra i går, sånne hhjemmelagede med peppesingredienser. Var godt det, men ikke fullverdig middag i så måte da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...