Gjest vissvasp 0 0 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Blir en elektronisk kondenstørketrommel. Det vil si en slik som vannet samler seg i, eller hvor vannet kan renne ut i en slange og en som slår seg av når tøyet er tørt. Jeg er usikker på hvor stor kapasitet den bør ha i kg. Hadde vært kjekt å tørke dyner i den? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pyttan 0 0 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har en som tar syv kg. Passer bra når man har barn. Den har også klokke som teller ned til når den er ferdig. Kjekt å ha:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vissvasp 0 0 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har en som tar syv kg. Passer bra når man har barn. Den har også klokke som teller ned til når den er ferdig. Kjekt å ha:) Hvilket merke er det? Kan en tørke dyne i voksen størrelse i den? Tenkte det var kjekt, har nemlig aldri vasket dynene våre pga at vi ikke har tørketrommel. *rødme* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pyttan 0 0 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hvilket merke er det? Kan en tørke dyne i voksen størrelse i den? Tenkte det var kjekt, har nemlig aldri vasket dynene våre pga at vi ikke har tørketrommel. *rødme* Dyner tørker ikke i trommel: De må henges opp. Jeg har som sagt tromme på syv kg, men den klarer ikke tørke dyner. Jeg tar dem i trommelen til trommelen sier de er ferdige og henger de opp resten av kvelden/natten og de er tørre dagen etter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pyttan 0 0 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hvilket merke er det? Kan en tørke dyne i voksen størrelse i den? Tenkte det var kjekt, har nemlig aldri vasket dynene våre pga at vi ikke har tørketrommel. *rødme* http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vask-tork/torketrommel/AWZ8669/whirlpool-torketrommel Denne har jeg. Kjøpt for et par år siden, og da tok den syv kg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bombas 0 0 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Miele ville vært mitt førstevalg, men det koster. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest toppsjiktet 0 0 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 http://www.testvinnerene.no/2008/06/miele-t8303/ Selv så har vi toppmodellen til AEG. Jeg er svært fornøyd med denne dyre saken til ca 8500 kr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matildes mor 665 0 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg ville gått for Miele sine. Koster litt,men er verdt hver krone. Vi sverger til Miele på alt når det gjelder vasking/tørking. Har hatt trommelen vår i 10 år nå uten problemer. Og med bleiebarn/småbarn i hele perioden,så har den vært i bruk ganske ofte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.