Gå til innhold

Mor spanderer ferie:-9


Gjest Uføretrygdet datter.

Anbefalte innlegg

Gjest Uføretrygdet datter.

Heldige meg:-)

Men jeg har fått i oppdrag å finne reisemål.

Hvilket av disse landene er det billigst å spise og drikke: Kypros, Tyrkia,Hellas(har hørt at Kreta er blitt dyrt p.g.a euroen) og Spania?

Min mor har ikke så mye å rutte med(og heller ikke jeg) så det hadde vært fint om noen kunne tipset meg:-) Hun hadde tenkt seg 14 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest imzedimze

kypros er iallfall ikke billig

tyrkia er vel kanskje det billigste alternativet av det du ramser opp.

si dere er fra polen så får dere den billigste menyen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kypros er også ganske dyrt. Kanskje det det kunne vært et alternativ for dere å velge all inclusive? Det lønner seg ofte,men for noen så blir dette for ensformig å kjedelig,Og litt av syden kosen forsvinner ved å spise på samme sted hver kveld ifølge noen. Selv har vi vært veldig fornøyd med all inclusive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at Tyrkia og Bulgaria er de billigste landene å feriere i. Har vært i Tyrkia to ganger i år. Sist gang nå i høstferien. Føste gangen reiste vi med Lilleput til Foca. Veldig stille og fredelig ferie. I høstferien var vi i Alanya.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...