Gjest Uføretrygdet datter. 0 0 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Heldige meg:-) Men jeg har fått i oppdrag å finne reisemål. Hvilket av disse landene er det billigst å spise og drikke: Kypros, Tyrkia,Hellas(har hørt at Kreta er blitt dyrt p.g.a euroen) og Spania? Min mor har ikke så mye å rutte med(og heller ikke jeg) så det hadde vært fint om noen kunne tipset meg:-) Hun hadde tenkt seg 14 dager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uføretrygdet datter. 0 0 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Vi lurer litt på Rhodos også,,,, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imzedimze 0 0 Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 kypros er iallfall ikke billig tyrkia er vel kanskje det billigste alternativet av det du ramser opp. si dere er fra polen så får dere den billigste menyen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke på kartet men prismessig 0 0 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Tyrkia er billigst. Bulgaria er nok i samme gate. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
matildes mor 665 0 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kypros er også ganske dyrt. Kanskje det det kunne vært et alternativ for dere å velge all inclusive? Det lønner seg ofte,men for noen så blir dette for ensformig å kjedelig,Og litt av syden kosen forsvinner ved å spise på samme sted hver kveld ifølge noen. Selv har vi vært veldig fornøyd med all inclusive. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak 11 239 0 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Min erfaring er at Tyrkia og Bulgaria er de billigste landene å feriere i. Har vært i Tyrkia to ganger i år. Sist gang nå i høstferien. Føste gangen reiste vi med Lilleput til Foca. Veldig stille og fredelig ferie. I høstferien var vi i Alanya. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli 0 0 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Så heldig du er ) Spania har iallefall blitt dyrt de siste årene, så med tanke på prisnivå så ville jeg ikke reist dit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.