Gå til innhold

Ut å spise kl 22?


Franzeska

Anbefalte innlegg

Skal på date og vi tenkte å gå på teater og så ut å spise etterpå. Problemet er at teateret slutter ca 2145 og kjøkkenet på resturanten vi skal på stenger kl 23 (selve resturanten stenger kl 24).

Er det da for sent å gå ut å spise etter teateret?

Kjenner de som jobber der, så vi kan evt kanskje bestille maten til et klokkeslett?

Har ikke gått så mye ut for å spise i Norge, så er litt usikker på hva som er vanlig høflighet som kunde og hva som egentlig er tillatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hønse-Magda

Jeg synes dere fint kan gå ut å spise kl 10.00, men dere burde nok bestille bord. God fornøyelse:)

''kl 10.00''

Frokost, eller tidlig lunsj?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere fint kan gå ut å spise kl 10.00, men dere burde nok bestille bord. God fornøyelse:)

Klokka 10.00 er vel litt tidlig for middag? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis kjøkkenet stenger kl 23, går det vanligvis greit å komme kl 22. Men jeg ville bestilt bord.

Det var daten som mente det var for tidlig. Han kjente resturanteieren fra før. Teateret var derimor mitt forslag, så kanskje dette bare var en unskyldning fra hans side fordi han egentlig ikke ville på teater ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...