Gå til innhold

Hvorfor er ikke DU medlem av facebook?


Gjest Ikkemedlem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det er litt barnslig, fjortisgreier. Ser de flest som er der som jeg kjenner er bare sånne umodne typper. Er 39 år. Har heller ikke tid til sånnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg selv såpass godt (etter 11 års erfaring med DOL) - at jeg hadde kommet til å bruke mye tid på Facebook dersom jeg hadde blitt medlem der.

Hadde sikkert vært moro - men for meg dekker DOL det behovet jeg har i forhold til å bruke tid på internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har liten bekjentskapskrets, og de få jeg kjenner, har jeg kontakt med på andre måter.

Også hater jeg å møte gamle bekjente og få spørsmål som "Hvordan går det med deg da?" og "Hva driver du med nå da?" osv... Facebook ville vært tortur for meg. Ungdomsskolen om igjen liksom. Den var traumatisk nok første gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg er over 40, er du sikkert ikke interessert i svar fra meg;-) Men ganske mange 40+ er på fb også.

Jeg er der ikke hovedsaklig av samme grunner som andre har nevnt: Bruker nok tid som det er på nett uten det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MayLynn

Rart at alle tror de vil bruke så mye TID på facebook. Jeg er der selv altså og bruker lite tid på det. Er innom og kikker ca 2 hver dag omtrent. Bruker nok mye mer tid på å lese nyheter, på Dol oa. Mange er på facebook uten å være så veldig aktive.... Men syns det er helt topp - og har "truffet" mange gamle kjente der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er døv så har jeg svært mange døve venner fra hele landet (og noen fra utlandet). I den forbindelse er Facebook suverent :) Nå kan vi lett få kontakt med hverandre og diskutere saker som er relaterte til det vi interesserer oss for (felles arrangementer etc.) Det er kjempekjekt å ha funnet igjen gamle venner fra tidligere tider :)

Hvis jeg skulle laga et oppsett over hva som kan være negativt og hva som kan være positivt med Facebook, så ville lista over det positive vært ganske mye lengre enn lista over det negative ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...