Gå til innhold

Hvor mange har ikke partneren i telefonkatalogen


Gjest best wishes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke de fleste nå mobil og finnes på dennes nummer i katalogen? Forøvrig er det vel færre og færre som står i papirkatalogen nå, den blir jo bare tynnere og tynnere og årets utgave her i landsdelen er den siste som kommer i papirutgave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest best wishes

Har ikke de fleste nå mobil og finnes på dennes nummer i katalogen? Forøvrig er det vel færre og færre som står i papirkatalogen nå, den blir jo bare tynnere og tynnere og årets utgave her i landsdelen er den siste som kommer i papirutgave.

jeg tenkte på nettkatalogen. er det veldig uvanlig at noen ikke står der? Er avstandsforelsket i en fyr og prøver å finne ut om han har samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sånnerdet

jeg tenkte på nettkatalogen. er det veldig uvanlig at noen ikke står der? Er avstandsforelsket i en fyr og prøver å finne ut om han har samboer.

Fyren kan jo ha en kjæreste da. Hun står neppe oppført i nettkatalogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenkte på nettkatalogen. er det veldig uvanlig at noen ikke står der? Er avstandsforelsket i en fyr og prøver å finne ut om han har samboer.

Har denne fyren fasttelefon da? Om de begge bare har mobil (det er jo mer og mer vanlig) så er det jo håpløst å finne ut om han har samboer med mindre han bor i enebolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest best wishes

Fyren kan jo ha en kjæreste da. Hun står neppe oppført i nettkatalogen.

ja det kan godt tenkes. men jeg er interessert i å se hvor etablert han er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest best wishes

Har denne fyren fasttelefon da? Om de begge bare har mobil (det er jo mer og mer vanlig) så er det jo håpløst å finne ut om han har samboer med mindre han bor i enebolig.

Han har fasttelefon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har fasttelefon

Om han nå har samboer og hun har flyttet inn i hans leilighet så er det jo slett ikke sikkert de har tenkt så langt som til å føre opp henne på samme nummer. Hun har nok mobil og føler ikke at hans nummer er hennes. Kanskje.

Du får ta deg en tur dit han bor og lurkikke på postkassen. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenkte på nettkatalogen. er det veldig uvanlig at noen ikke står der? Er avstandsforelsket i en fyr og prøver å finne ut om han har samboer.

Søk bare på adressen på nettkatalogen. Evt. dame har kanskje egen mobil som står oppført i katalogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har denne fyren fasttelefon da? Om de begge bare har mobil (det er jo mer og mer vanlig) så er det jo håpløst å finne ut om han har samboer med mindre han bor i enebolig.

Og for ikke å snakke om at telefonkatalogen på nett er full av mobilnumre registrert på en tidligere adresse. Av en eller annen grunn blir visst ikke dette endret, selv om man endrer fakturaadresse? Eller kanskje de tlf.nr. jeg har sett som fortsatt står med gammel adresse har fakturaadresse til jobben eller er kontantkort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...