Gå til innhold

hva skjer?? trenger gode svar!!

Anbefalte innlegg

Gjest vil så masse

Jeg har alltid hatt en syklus på 28-29 dager. Men etter at vi for alvor begynte å prøve å få barn, har den endret seg. Denne måneden gikk det kun 24 dager! Er dette normalt? Andre som har hatt det på samme måte? Dårlig eller bra tegn??

Lurer også på om det er andre som har vært overbevist (uten spesiell grunn) om at de ikke kunne få barn? Jeg har det slik. Legen har ikke funnet noe feil på meg, men det har bare vært en følelse inni meg. Er litt bekymret for at dette kan stemme. Jeg er 27 år og har nå hatt ubeskyttet samleie 2-3 ganger i den mest fruktbar perioden i to-tre måneder.. Hvor lenge bør jeg vente før jeg sjekker om noe kan være galt?

Hvor lang tid tok det for dere andre? Noen som kan fortelle om sine opplevelser? Bortsett fra at det klaffet på første??

Jeg verken drikker eller røyker

gode tips? finnes de??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/336761-hva-skjer-trenger-gode-svar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke enkelt bestandig

Dere bør ha sex annenhver-hver tredje dag gjennom hele syklusen et par måneder. Det er ikke alltid at eggløsningen stemmer overens med det tidspunktet du tror. I tillegg anbefales ofte hostesaft for at eggløsningsslimet skal gi etter litt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...