Gå til innhold

Skal dere kjøpe denne boka?


Gjest Hoggle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ja, det skal jeg.

Min beste venn var homofil, og nevøen min er det. Jeg kjenner mange som er i familie med homofile eller som er det selv. Jeg vil gjerne lese mer om forhistorien.

Dere andre her - er dere så likegyldig til veldig mange skikkelige, hyggelige medmennesker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke likegyldig

Ja, det skal jeg.

Min beste venn var homofil, og nevøen min er det. Jeg kjenner mange som er i familie med homofile eller som er det selv. Jeg vil gjerne lese mer om forhistorien.

Dere andre her - er dere så likegyldig til veldig mange skikkelige, hyggelige medmennesker?

Jeg er homofil. Jeg skal likevel ikke kjøpe boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da leser jeg heller Gudmund Vindlands "Vilskudd/Stjerneskudd" en gang til, tror jeg :)

To utrolig vakre bøker om å være homofil, for de som har gått glipp av de. Kjærlighet, politikk, vennskap og historie i en salig blanding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annlovinda

Ja, det skal jeg.

Min beste venn var homofil, og nevøen min er det. Jeg kjenner mange som er i familie med homofile eller som er det selv. Jeg vil gjerne lese mer om forhistorien.

Dere andre her - er dere så likegyldig til veldig mange skikkelige, hyggelige medmennesker?

Er ikke likegyldig selv om jeg ikke skal kjøpe boka.

Har både venner og familie som er homofile, blant annet min datter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ja, det skal jeg.

Min beste venn var homofil, og nevøen min er det. Jeg kjenner mange som er i familie med homofile eller som er det selv. Jeg vil gjerne lese mer om forhistorien.

Dere andre her - er dere så likegyldig til veldig mange skikkelige, hyggelige medmennesker?

Hva har det med likegyldighet å gjøre at man ikke vil lese en bok om historien til homofile? Det har da ingen ting med forholdet til homofile å gjøre. Jeg har en nær slektning som er homofil og gode kolegaer som er det, men ingen planer om å kjøpe boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal jeg.

Min beste venn var homofil, og nevøen min er det. Jeg kjenner mange som er i familie med homofile eller som er det selv. Jeg vil gjerne lese mer om forhistorien.

Dere andre her - er dere så likegyldig til veldig mange skikkelige, hyggelige medmennesker?

De sier jo ikke at de ikke vil lese boka eller at de er likegyldige til homofili da. Men boka koster sikkert rundt 350-400,- kroner og det er mye penger. Lån den på biblioteket! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da leser jeg heller Gudmund Vindlands "Vilskudd/Stjerneskudd" en gang til, tror jeg :)

To utrolig vakre bøker om å være homofil, for de som har gått glipp av de. Kjærlighet, politikk, vennskap og historie i en salig blanding.

Det er to skikkelige fine bøker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har sett nicket ditt nå? :-)

Jeg har vært dårlig siden jeg kom tilbake fra USA, har bl.a vært innlagt på sykehus tre ganger og er ikke frisk enda. Så egentlig så sove jeg masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært dårlig siden jeg kom tilbake fra USA, har bl.a vært innlagt på sykehus tre ganger og er ikke frisk enda. Så egentlig så sove jeg masse

Uff da! :(

Sov videre -og bli frisk! God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...