Gjest purrycat 0 0 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Har dundrende hodepine, sånn hangover type. Leppene mine er helt tørre, de flasser. Føles ut som jeg brenner opp innvendig. Er helt utslitt, svimmel. Tisser lite, ser ut som mørk eplejuice. Er kvalm, men ikke tørst. Begynner jeg å bli dehydrert ? Har rast alt for mye ned i vekt pågrunn av sykdom vis det kan ha noe med saken å gjøre. Får nesten ikke i meg mat for tiden, men prøver å drikke nok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae 2 688 0 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvis du klyper deg i hånden, går huden lett tilbake eller blir den "hengendee igjen"? Hvis den blir "hengende igjen" har jeg hørt at det er tegn på at man er dehydrert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blanke ark 464 0 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ved mørk urin er det første du bør gjøre å drikke mer vann, helt til urinen er nesten så lys som vann. Hvis du er normalvelktig og har moderat aktivitetsnivå bør 2-3 liter væske om dagen være nok til å få lys urin. Det koster ingenting mer enn anstrengelsen. Jeg får vondt i hodet og blir svimmel når jeg har drukket altfor lite i fhd til forbruk, så det kan godt være. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adriana 962 0 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Dette høres ut som dehydrering. Synes du skal få deg en hastetime hos lege. Prøv å drikke selv om du ikke er tørst! Drikk et lite glass i timen eller noe sånt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niccola 0 0 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Bland farris og eplejuice. Ikke nok å drikke vann dersom du er dehydrert, du trenger også salter til å binde vannet i kroppen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 879 5 441 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvis urinen din er som mørk eplejuice er du i ferd med å bli dehydrert ja. Drikk 2-3 liter i døgnet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imzedimze 0 0 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvis du er kvalm og dehydrert så nytter det ikke å bælme innpå med vann, fordi du vil komme til å kaste opp alt igjen. Drikk små slurker, ofte, da vil kvalmen avta=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nattsykepleier 0 0 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvis du klyper deg i hånden, går huden lett tilbake eller blir den "hengendee igjen"? Hvis den blir "hengende igjen" har jeg hørt at det er tegn på at man er dehydrert. Da skal du være TEMMELIG dehydrert... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.